expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10. 3. 2015.

New HotBuys outfit #15

Hej Girls!

Danas nam je stigao novi HotBuys predmet,pogledajmo ga:


Jako mi se sviđa predmet
i odličan je za šetnje.
Ni cijena mu nije tako strašna
 pa možda ga i kupim.


Outfit za SD:


Uz ovaj kratki kombinezon/haljinu
najbolje idu torbe preko ramena
i to jednostavne.
Da bude ljepši dodala sam ove srebrne
sandale na kajšiće.


Koristila sam:

Ukupno: 22SD




Outfit za SC:


Ovaj je outfit jako sličan prethodnom no više mi se sviđa
i nije skup,mislim za sc je.Dodala sam
smeđu torbu na rame i smeđe sandale na petu.


Koristila sam:



Ukupno: 172SC




Kakav vam je HB predmet?
Dali vam se sviđa ili ne?
Hoćete li ga kupiti?
Koji vam se outfit više sviđa?
Zašto?


Komentirajte.


(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)



2 коментара: