expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10. 3. 2015.

Makeoveri - slatka-.- i ladyvalerija15

Hello dollies!

Dakle, kao sto sam obecala, za danas za vas imam i dva makeovera.
To su ladyvalerija15 i slatka-.-.
Pre engo sto pocnemo, hajde da ih skinemo sa liste:
 
makeup - prolece
makeup - 8. mart
makeup - Selena Gomez
makeup - Ariana Grande
makeup - Peyton List
makeup - Madison Beer
makeover - NiceLory12
makeover - KittySarah1122
makeover - slatka-.-
makeover - DivaKata
makeover - Mini-Maus.
makeover - MinaBabyBaby
makeover - AnaMarijaStar2
makeover - ladyvalerija15
makeover - elejotela
 makeover - teamala2012
makeover - nicole321cool2
makeover - Directioner9895
makeover - NellaDancer
 
Ostale devojke, ne brinite, i vas makeover sledi ubrzo. ♥
Pa, hajde da pocnemo sa Lenkom.

-ladyvalerija15-

#Makeup

Dakle, ona je nekako cudno digla trepavice i podiggla je senku do obrva, sto mi se ne dopada. Ja sam joj stavila malo jaci karmin i malo belog u uglove ociju, sa malo trepavica. Jednostavno, mislim da si prelepa i da ti je nesto malo sminke i trepavice sasvim dovoljno da bi izgledala odlicno. Usput, kosa ti je prelepa!

#Outfit

Ovde nisam mogla da se suzdrzim a da ne napravim 2 outfita! Ovaj u kosulji je njen stari outfit. Stvari su pravilno uklopljene ali mislim da si ti mogla to mnogo bolje. U srednjem outfitu, na primer, uklopila sam sareni top sa cipelama i torbom koje ga dovode do izrazaja, a sako ga malo prikriva tako da outfit ima vise ukusa. Desni outfit je malo vise za pocetnike, tirkizne starke uz tirkizne pruge, sako i torba. Slicni su jedan drugom, ali mi s eoba jako dopadaju.

-slatka-.--

#Makeup

Zao mi je sto cu biti ostra - ali bicu. Previse rumenila. Previse senke koja je neujednaceno stavljena a to se vidi kad se skinu trepavice. Previse trepavica! Po mom misljenju ti mnogo bolje stoji samo malo karmina i nezni smokey eyes od senki koje se dobijaju od akademije koji sam ti napravila. Mada moram pohvaliti kosu, stvarno je lepa.

#Outfit

Ova devojka mesa crno i braon! Crno i braon, teget i crno i srebrno i zlatno se NIKAD ne smeju mesati zajedno! Ja sam napravila jednu jednostavnu kombinaciju gde sam koristila cvetne motive i venac u duhu proleca, i sve upotpunila roze topom  i cizmicama. ♥

I, to bi  bilo to!
Da li ste zadovoljne?
Koju sam po vasem misljenju bolje uredila?
Komentarisite roman OVDE :)
 

4 коментара:

  1. Svidja mi se kako si me obukla ali mi se makeup ne svidja,meni na ovim ustima nesto ne idu karmini a pogotovo ne jaci a i ovaj sa akademije mi je odvratan,nemam mnogo trepavica i ruzna sam bez njih ,kosu si mu mnogo spustila,svidjaju mi se oci kako si ih nasminkala.
    slatka-.-

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман10.3.15. 19:53

      Resenje :
      Menjaj usta ,vidis da nisu nesto.
      Sminkaj oci nalik Nataliji ili ih uopstw ne sminkaj kao ja xD
      Meni si lepsa bez trepavica realno ti kazem *Q*
      Natalija,sve pohvale ...outfiti su neprevazidjeni .Pogotovo drugi koji si radila cini mi se na ladyvalerija15(valjda se tako pse:O ),njen je takodje divan ali mozda po mom ukusu treba staviti nesto sto ce razbiti tu monotoniju i jednostavnost kao sto si ti uradila sa onim stiklama u drugom outfitu.
      Kod druge devojke ,no coment ,fenomenalna promena ^-^ Steta sto se nisam prijavila za ovo ,mislim da bih dobila puno dobrih saveta.
      SidnyMedison2

      Избриши
    2. WTF? KAO PRVO TREPAVICE SU GROZNE I MNOGO SI LEPSA BEZ NJIH. DRUGO PROMENI USTA -.- TRECE KOSA KAKVU TI NOSIS IZGLEDA PROCELAVO ZATO....bez uvrede

      LeontinaStuff

      Избриши
  2. Meni ova slatka,ovo sto si je ti uredila,jako lici na mene hahaha Svidjaju mi se svi outfiti ♥

    ОдговориИзбриши