expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 3. 2015.

March Madness Makeup - Makeup sa Nathalie #131

Hello dollies!

Danas sam jako tuzna, a za sve je kriv moj glupi razredni koji ne ume da cita telepatske poruke -.-
Dakle, posto vidim da stardoll salje lutkama razlicite poklone pod nazivom 'March Madness', mislila sma da bi bilo zgodno da ugrabim priliku i napravim makeup koji je pogodan za ovo doba godine, i uz to fntasticno ide uz ogrlicu i haljinu koje smo do sada dobili.

Ne znam za vas ali ja sam luda za makeupom! Prelepa mi je paleta boja i videcete da se pravi mnogo lakse nego sto to ovde izgleda. Pocnimo! :D

Uzmite neku ludu plavu boju i nanesite je u tri sloja na kapke. Moja je svetloplava iz SEPHORA radnje.

Napravite smokey eyes koristeci neku narandzastu cenu - zato sto ona komplimentuje plavu - moja je Dot.

Dodajte malo braon senke (moja je SEPHORA) u spoljasnje uglove, na kraj narandzaste.

Moramo izbalansirati makeup, pa cemo staviti malo braon na spoljasnje uglove i malo bele u unutrasnje uglove.

Sada tamo gde je bela olovke, dodajte beli ajlajner, a tamo gde je braon olovka, dodajte braon ajlajner (moze onaj od akademije).

Stavite obe maskare.

Odaberite bright pink karmin i dodajte sjaj.

I, to je to!
Mani se makeup mnogo dopada i nadam se da se vama svidja!

Kako vam se dopada?
Probacete?
15 poena

4 коментара: