expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 3. 2015.

Makeoveri - MinaBabyBaby i teamala2012 + Makeup takmicenje se zatvara

Hello dollies!

Sutra mozda idem da gledam nastavak Divergent-a, Insurgent! *Q* Tako sma uzbudjena, umrecu xD

Na zalost, moram zatvoriti makeup takmicenje. Ima vise razloga, ali uglavnom je to zbog vas.
Prvo, jako malo devojaka urade na vreme. Puno njih kasni i onda moram da ih opominjem i podsecam da mi salju radove, dok se one ne smiluju da to urade i na kraju ni ne napisu svoje stardoll ime u mailu, pa moram da ih jurim da vidim kako se zovu. One koje urade na vreme, urade katastrofalno, ne sve, ali mnogo njih ni ne ukapira sta se trazi, mnogo njih prekrsi pravila a neke jednostavno nemaju blage veze sa sminkanjem, i onda kad dobiju lose ocene ljute se na mene i prozivaju me po blogu, i ja ispadam babaroga.
Osim toga, makeup takmicenje je mnogo posla i vremena koga ja nemam, pogotov ne u ovako uzasnim uslovima, tako da cu jednostavno zaboraviti takmicenje i postedeti sebe uvreda i prekora s vase strane.


Okej, sad imam jedno lepo  iznenadjenje za vas! :D
Nata mi je dozvolila da pisem outfite, pa sam ja resila da zavrsim makeovere pre nego sto to uradim. :D
Dakle, brzi pogled na ono sto nam je ostalo na listi i onda se bacamo na makeovere! :D

makeup - Selena Gomez
makeup - Peyton List
makeup - Madison Beer
makeover - AnaMarijaStar2
makeover - Directioner9895
 
I ove dve devojke koje su ostale sa makeoverom ce takodje dobiti svoj uskoro. :)
Idemo da sredimo MinaBabyBaby i teamala2012. :D
 
-MinaBabyBaby-
 
#Outfit
Levo je njen outfit, desno je kako sam je ja uredila. Odabrala sma ove prelepe visnja boje pantalone iz Nelly.com radnje, uz koje sam iskombinovala ovaj prelepi top i baletanke, i onda sam, posto je mart, dodala jaknu i upotpunila outfit preslatkim kaisem sa masnicom i belom BASIC torbom. Meni se outfit mnogo svidja i sve je u sc sem pantalona, koje mozete zameniti bilo kojim pantalonama slicne boje :)
 
#Makeup
 
 Levo je njen makeup, desno je moj. Njen makeup je jako lep i dopada mi se kako ga je napravila, ali ja mislim da joj bolje stoje tople boje i nezniji tonovi senki, pa sma ja napravila kombinaciju roze-braon na slici i dodala neznocrvene usne.

-teamala2012-

#Outfit

Levo je njen, a desno je moj outfit. Njen top i mi se JAKO, JAKO, JAKO svidja, torba jos vise. Ipak, nije to bas lepo iskombinovano. Moj outfit je malo vise na mracnoj strani. Ova suknja je meni bas lepa. Iskombinovala sam je uz crni BASICS top i crnu koznu jaknu, i ove cipelice su tu da upotpune outfit, a torbica ga makar malo razbija. :)

#Makeup

Levo je njen makeup, a moj je desno. Kosa je previsoka pa dolica dobije ruzan oblik glave. Preporucujem ti da spustis kosu. Ja sam ovde uradila jednostavan roze zlatno crni smokey eyes i dodoala malo trepavica. Usta i obraze sam ostavila bez icega da bih dodatno naglasila oci, i kosa je sasvim obicna. :)

I, to bi bilo sve za ovaj post!
nadam se da vam se diopadaju makeoveri.
Koju devojku sam po vasem misljenju bolje uredila? :D
15 poena

6 коментара:

  1. Meni se makeoveri i outfiti bas dopadaju..Vise mi se svidja kako si uradila MinaBabyBaby....Sto se tice takmicenja, razumem te, ali mi je mnogo zao sto si ga zatvorila jer je bilo i onih koji su se trudili za ovo takmicenje, kojima je ovo takmicenje mnogo znacilo....Da sam na tvom mestu ja bih nastavila takmicenje ne obaziruci se na tudje komentare,bar zbog onih koji zele da se takmicenje nastavi....I ti koji komentarisu lose su samo previse ocekivali....Stvarno bih volela da se takmicenje nastavi....
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.3.15. 15:53

    Savrseno si sve uradila kao i uvek :).Bravo! Nekako mi se oba oufita svidjaju,a takodje i make-upa.Savrseno si sve odradila :D.Meni je pomalo zao sto si ukinula tamicenje,ali se slazem sa tobom da se neki ne trude i da ih je briga za ovo takmicenje,dok je nekima do ovog takmicenja jako stalo,ali sve u svemu mislim da si donela pravu odluku oko ukidanja takmicenja,jer mozda odprilike od njih 12 njih 5 je zainteresovano.A i ove koje se nisu trudile se posle ljute na tebe i pricaju da si neka babaroga jer si im dala zasluzene ocene koje su slabe jer se oni nisu trudili.

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  3. Blago tebi Natalija , ja ne znam ni da li ima kod mene u gradu taj film. :/
    -MiciRainbow2

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22.3.15. 10:24

    Oba makeovera su stvarno predobra, svidaju mi se, doista.:)♥ Možda mi malo više sviđa Minin outfit, a make-up su oba odlična.:)♥
    Inaće žao mi je što si ukinula natjecanje jer sam se ja po svom trudila i bilo mi je veoma zabavno, a samo bi ti rekla da se netrebas obazirati na druge i njihove komentare, makar sam se i ja slozila s Linom, no oke.
    PS. Mici prvi dio imas na internetu za gledati, npr. fimovizija, filmovita..., a drugi neznam, možda će uskoro doći.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala na makeoveru. Oba su divna :) Rado ću poslušati tvoje savjete :)

    ОдговориИзбриши