expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 3. 2015.

Novi izgled bloga + Potpisi + Obavestenja ♥

Zdravo svima! :)
Konacno post od mene! Znam da nije bilo dugo nikakvog posta od mene i 
znam da je samo Natalija bila aktivna. I mnogo sam joj zahvalna na tome , jer
da nije bilo nje ovaj blog bi propao.
Prvo zelim da vam se zahvalim na 300,000+ pregleda , 10,000+ komentara i 100+ clanova!
Mnogo vam HVALAAAAAA! Ne znate koliko sam srecna! To je bio moj san! ♥
Ja se stvarno izvinjavam sto uopste nisam aktivna , ali tako je kako je. Evo sledece nedelje
imam 3 testa , 4 ispitivanja i lektiru iz srpskog jezika. Potrudicu se da napisem post sutra , ali
ako ne napisem nadam se da se necete ljutiti. ♥
Izvinjavam se sto nije bilo februarskog broja casopisa i ako sam spremila naslovnu:
Ali jednostavno nisam mogla da ga dovrsim... Najverovatnije nece biti casopisa
do letnjeg raspusta... :/

Sada prelazimo na lepe vesti! ♥
Konacno sam napravila prolecni izgled bloga!
Nadam se da vam se dopada. ♥
Takodje sam uklonila muziku jer se nije slagala boja sa ostatkom
bloga , ali sledece nedelje cu napisati post u kome vi mozete napisati
nekoliko pesama koje ce se naci na plejlisti. :)

Potpisi za moje bloggerice:





Nadam se da vam se dopadaju! :)

P.S. Ako se bloggerica daqueenm ne aktivira u toku naredne dve
nedelje bice izbrisana. Tako da mozda ce uskoro biti novo takmicenje za bloggericu! ♥
I da , nas ask je bio hakovan , ali sam ga odhakovala , tako da ako neka bloggerica
bude zelela da udje morace mene da pita za lozinku.

To bi bilo to. :)
Volim vas puno vasa,

3 коментара:

  1. Анониман7.3.15. 15:29

    Novi izgled bloga je fantastican ^-^
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман7.3.15. 17:23

    Molim te obriši me. Nisam htela da ti kažem, jer znam da si napisala da se ne prijavljujemo ako ćemo tražiti da nas neko zameni, ali tada sam baš bila zagrejana. A sada imam previše problema, u školi i kod kuće, sa prijateljima.. Stardoll igram, ali više ne budi u meni raspoloženje nego me jednostavno zamara, i osećam kao da mi je obaveza da uđem na njega. Izvini.
    Daqueenm

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9.3.15. 18:05

    novi izgled bloga je stvarno divan, a i potpisi. Naslovnic a casopisa drugog mjeseca izgleda vrlo zanimljivo, samo mi jao sto ga nece biti, a kolko vidim, ni treceg.:/♥♥♥♥♥
    Uglavnom, cestitam na novom izgledu, prefenomenalan je.:p
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши