expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10. 3. 2015.

Outfiti iz nove kolekcije #12

Hej Girls!


Drago mi je da imamo 300 000+ pregleda,preko 100 pratitelja
pa ovo je nevjerojatno,jako sam sretna :D
Milicu bih pohvalila za novi izgled bloga,savršen je,ostala sam 
paf kad sam ušla na blog :D




U ovom postu ću krenuti od Nelly trgovine.
Dobili smo 2 kata odjeće,pa krenimo.


1 kat:


Kolekcija mi je preljepa,ima mnogo stvari 
koje mi se sviđaju pa mi neće biti teško :)


1 outfit:


Jako mi se sviđa i rado bih ga
nosila i u realnosti.
Outfit je ozbiljan i elegantan,
pomalo i poslovan(da je majica duža
bio bi potpuno poslovni).


Koristila sam:





Ukupno: 62SD




2 oufit:


Ovaj outfit je proljetni i osvježavajući.
Sviđa mi se ova lagana,lepršava bijela
haljina sa čipkom i uz nju idu nježne
boje,npr.kao ovaj šal i ove pltforme.
Outfit je savršen za gradsku šetnju ili
za šetnju u prirodi.


Koristila sam:




Ukupno: 46SD






2 kat:


Također mi se sviđa i ovaj kat odjeće.
Potpuno je kolekcija proljetna i svaki je predmet lijep
na svoj način :)


1 outfit:


Jako mi se sviđa haljina,baš je onako
elegantna i ne izgleda jeftino već obrnuto.
Dodala sam lančinć da ju upotpuni i 
svijetle štikle pošto je i outfit svjetao
i osvježavajući,totalno je proljetni.


Koristila sam:




Ukupno: 39SD



2 outfit:


Obukla sam svijetlo crnu haljinu i dodala
ovaj roza dugački blezer i bijele 
štikle.Ako se tko odluči za ovaj
outfit može dodati nakit po želji i torbicu.


Koristila sam:




Ukupno: 50SD




Kakav vam je 1 kat?
Koji vam je bolji outfit 1-og kata?
Kakav vam je 2 kat?
Koji vam je bolji outfit 2-og kata?
Zašto?



Komentirajte.



(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)





1 коментар: