expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 1. 2014.

HTB - How To Become :)))

Hejjj ,
posle nekoliko dana evo opet vam pisem
moju rubriku: HTB - How To Become , t.j
Kako Postati... :)))


Danas cu vam pisati kako da postanete NCG! :)))
Ja sam do sada 2 puta bila , tako da znam o cemu
pricam , ovo je sve istina sto kazem. :D

Sta je uopste NCG?
NCG-Nacional Cover Girl u prevodi znaci: Nacionalna
Devojka sa naslovnice svoje zemlje...

Kako da postanem NCG ?
Treba osobe iz tvoje zemlje ,
da nadju 5 zvezdica u tvom apartmanu ,
to je u desnom donjem uglu , i da kliknu poslednju
zvezdicu , t.j 5-u zvezdicu , i time su te ocenili najvecom
mogucom ocenom.
Sto imas vise prijatelja iz svoje zemlje , to bolje.
Ovako , postoji tvoja knjiga gostiju ,
ukoliko je nemas , idi na postavke  , i
namesti da je vidljiva svima ,
i u njoj ako zelis , mozes im reci
da napisu 5/5 + NCG! Ako ti to napisu
znaci da su sigurno to uradili. :)))

Najbolje je da na cavrljanju , napises nesto poput:
Danas zelim da postanem NCG , to je moj san...
Da li bi htela/hteo da mi pomognes u tome?
Stisni 5 zvezdica u mom apartmanu , i napisi
mi u knj. gostiju 5/5 + NCG! Hvala unapred!
Zelim ti lep dan...

I tako ce oni sigurno da glasaju.
To je bio primer.

Najlepse nesto je kad tvoja slika stoji na naslovnoj strani
tvoje zemlje , i kada dobijes trofej.
Na neki nacin postanes poznata/poznat i dobices puno
zahteva za prijateljstvo... :)))

Evo kako izgleda trofej:


Lep je , zar ne???
Ko ga ne bi pozeleo... :))

Evo jedne slike , i na njoj se nalaze zvezdice:

Ova slike je preuzeta sa Merimininog bloga , jer ja nmg da slikam
ekran , jer na ovom laptop-u nemam taj progran...

Postoji mogucnost i da vi nemate zvezdice , nemate ih ,
jer vam verovatno nije potvrdjen e-mail...
Idite u postavke , pa tamo gde pise vas e-mail , imate ispod:
Potvrdi e-mail i pratite korake...


Voli vas vasa ,
MiciRainbow2


1 коментар:

  1. Анониман6.1.15. 20:36

    Ovaj , a da li samo oni koji dolaze kod nas da nas posete ili slicno mogu da vide zvezdice ili mozemo i mi da ih vidimo.?

    ОдговориИзбриши