expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 1. 2014.

Naj TV kanal (nickelodeon) 1/3

Nickelodeon je po meni najzanimljiviji TV kanal!Ko ga nema,a interesuje ga nek cita nesto u mojim rubrikama.
Moje omiljene serije su:Big time rush,Victorious i iCarly,pa cu zato u jednoj rubrici pisati o Big time rush-u,u drugoj o Victorious-u...
Prvi na redu je BTR.Moj omiljeni bend i u stvarnom zivotu,preeetalentovani.Nesto o njima (u seriji):
BTR su 4 hokejasa i 4 najbolja prijatelja iz Minesote (Carlos,Logan,James,Cendall).



KENDALL




Kendall je "glava" benda,zivi sa mamom Jenifer i mladjom sestrom Katty.Muzika i ples su u njegovoj krvi!Ako iko moze drzati ove prijatelje na okupu to je Kendal!

JAMES


James je ne bas pametan deo BTR-a ali veliki plus je njegova kosa!On je jedinac,sa razvedenim roditeljima.Obozava sam sebe... XD

CARLOS




Carlos je najzabavniji clan grupe!U seriji njegov lik predstavlja aktivnog clana koji neprestano nosi kacigu.Izgleda da su njegovi najbolji prijatelji vicevi...

LOGAN

Logan je "mozak" BTR-a.Ko jos radi toliki domaci zadatak?
Sta bi BTR bez njega?


Jednog dana oni sasvim slucajno otkriju da u grad stize poznati producent Gustavo Rocque u potrazi za novim zvezdama.James je oduvek hteo da bude pevac,maneken,glumac...pa je naterao svoje prijatelje da se prijave za audiciju da bi postali slavni.I nekako su uspeli!Otisli su u LA i snimili prve pesme (Any kind of guy,Boyfriend,24/seven...).

Sledece izbacujem o Victorious-u!Voli vas vasa:


1 коментар:

  1. Анониман24.7.15. 12:22

    ja volim BTR gledam ga na nickelodeon-u gledam i victorius
    RockMilica01

    ОдговориИзбриши