expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 1. 2014.

Stradoll Trades # 5 It Girls

~It Girls~

Prelepa trgovina sa puno stvari! Ima 8 strana,jeftina je! Ima nesto i u stardollarima,ali najskuplje je 15-20 sd! Ima puno stvari za sc,ceso tu kupujem... I It Girls trenutno ima akciju 3 za 2 (kupite tri predmeta platite samo dva i jedan dobijete besplatno) :D  
Da li kupujete nesto?
Da li vam se svidja trgovina?
Napisite u komentaru,a sadaaaa... Sta mi se vidja,a sta ne! :D

~Svidja mi se...~

-Jer ima puno stvari za sc i nije skupo;
-Jer ima trenutno tu akciju;
-Jer mozete napraviti savrsen stajling,a da koristite samo stvari iz te trgovine!

To je to o ovoj trgovini,nisam mogla da napisem sta mi se ne svidja jer mi je trgovina sjajna i nemam zamerke!
Gore sam vam napisala sta da komentarisete tako da ne zelim da ponovljam sta,ali evo ako ste zaboravili do ovog dela,a mrzi vas da citate xD
Da li kupujerte nesto u ovoj sjajnoj trgovini?
Da li vam se svidja?
Volite li akciju 3 za 2 ili vise 50 % snizeje?
Hocete li da vam postavim neki origami uskoro?
Komentarisite!
 Puno vas voli vasa,


     

Нема коментара:

Постави коментар