expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 1. 2014.

Starplaza Stylinzi #2

Evo,kad sam vec tu da i objavim jos nesto iz moje druge rubrike.Dugo sam trazila osobu koja ima lepih stvari i bas puno iz jedne trgovine.Tada sam se setila MiciRainbow2.Ima bas puno lepih stvari.Primetila sam da imas puno stvari iz: Hot Boys-a i Calie's Picks prodavnica.Evo sta sam nasla:

                                          Prodavnica:Valentino Tribute (mislim da se zatvorila)

Cene:Ovaj styling ukupno kosta 98 sd.Dakle,ukoliko zelite ovakav styling morate imati 98 sd!!!Po meni je preskupo.

                                                  Prodavnica:Hot ( Hot ) Boys

Cene: Za ovakav styling potrebno vam je:da znate gde je prodavnica Hot (Hot) Boys i da imate 48 sd.

Mici,nisam se nikog drugog setila sem tebe.Nadam se da ti se svidja. :) ♥ Ukoliko i vi zelite da u vasem ormaru pronadjem stvari iz samo jedne trgovine i lepo ih uklopim obavestite me! ♥

                                                       Komentarisite!!Voli vas vasa:


Нема коментара:

Постави коментар