expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 1. 2014.

Stardoll Trades # 12 Bonjour Bizou

 

-Bonjour Bizou-

Trgovina sa puno stvari,vecina je u stardolarima zato nista ne kupujem u njoj... Meni se bas i ne svidjaju stvari iz te trgovine,ali da vam kazem nesto ako niste znali vezano za tu trgovinu! Na drugoj strani te trgovine nalazi se Hotbuys dzemper kosta 15 sd i bas je sladak! :D Ovako izgleda trgovina:
 

                                                           -Svidja mi se...-

-Jer se skoro menjala;
-Jer ima puno stvari;

-Ne svidja mi se...-

-Jer je preskupo i vecina je za sd;
-Jer ima nekh po mom misljenju bezveze stvari

To je to o ovoj trgovini... Izvinite sto vam ranije nisam objavila post,ali radila sam domace zadatke xD
Sutra pocinje skola i ja necu moci da vam objavljujem tako cesto ponedeljkom i sredom jer tada ceo dan ucim istoriju i geografiju xD Za ostale dane cu se potruditi,ali ta dva teska dana necu moci po dva posta :/ Sem ako se ne desi cudo i nastavnici nam ne daju da ucimo xD Ali kako god ta dva dana vam necu dosadjivati sa trgovinama :)
Komentarsite i u toku je kviz SVEZNALICA ko prvi odgovori na sva pitanja u komentaru dobija poklon od mene samo da mi napise kako se zove na Stardoll-u (post za kviz je ispod,potrazite ga)
Laku noc vam zeli,
        

1 коментар: