expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 1. 2014.

Stardoll Trades #20 PIX

Dobro jutro svima! Tek je osam ujutru.... Ne mogu da docekam dvanaest sati! U dvanaest imam školsko takmicenje iz mog omiljenog predmeta-matematike :-D Imam ogromnu tremu jer nam nov nastavnik matematike nije
držao nijednu dodatnu...Volela bih da prodjem na opštinsko,ali sumnjam :-( Ali vas ne zanima to već ST PIX! (izvinite zbog grešaka na tabletu sam)
-PIX-
U toj trgovini možete naći efekte za za slike i još neko dekor pa cak i nakit! Efekti su u stardollarima kao i jedna ogrlica(nakit) A dekor je za starkovanice :-) Nisam uspela da nadjem nijednu sliku,ali kad udjem kompjuter postavicu...
-Svidja mi se...-
Jer je trgovina jedinstvena

To je to ne mogu mnogo da pišem za nju jer je mala..
 /\.../\
( = '.' =)
-(,,)-(,,)- Voli vas vasa,

1 коментар:

  1. Eeee ista si kao i ja, i meni je matematika najomiljeniji predmet, a ja imam takmičenje u subotu!

    LuckyMicika

    ОдговориИзбриши