expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 1. 2014.

Stardoll Trades # 18 ROYALTY

ROYALTY

Gore vam je jedna slika sa tom radnjom,izvinjavam se,ali nisam mogla naci sliku kako izgleda.... Sigurno svi zante kakve stvari ima ta trgovina...Trebalo bi biti dostupna samo Royalty  clanovima,ali ja sam mogla kupovati i dok sam bila SS (superstar). Trgovina nema puno stvari,neke su lepe neke malo bezveze. Sve je,naravno, za stardollare. Meni je skupa,ali verovatno nije skupa za Ryalty clanove :) Znam puno njih koji su Royalty recimo Mici :) Da li vam se svidja ova trgovina? Napisite u komentaru i ocenite post sa: ZANIMLJIVO ili COOL ili OK ili NIJE NESTO (sta vi mislite o ovom postu tim ocenite :))

Svidja mi se...
-Jer ima lepih stavri

Ne svidja mi se...
-Jer nije dostupna svim clanovima;
-Jer je sve za stardollare;
-Jer ima malo stvari (ali to bi bilo uredu da se menjaju te stvai kao i LE)

The End :)
  /\.../\
( = '.' =)
-(,,)-(,,)- Voli vas vasa,

Нема коментара:

Постави коментар