expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 1. 2014.

Uredjivanje i saveti - PoshTosa ♥

Hejjj , evo posle nekoliko dana ,
vracam se ja mojoj rubrici...
Izvinjvama se svima koji su cekali duze vreme. :D


Sada je na redu:


Evo kako je izgledala pre:

A evo kako posle:

Savet: P.S vec si imala svoj stil...
Po meni , tvoj stil je od sada elegnatan... ♥♥♥
Da li ces ga ti praktikovati , ne znam , ali meni se vise svidja
ovako...
Znam sta predstavlja ovaj roze krug , stavila si ga da bi ti na slici pored imena
pozadina bila roze... Msm to je ok. Ali je potpuno OUT , ja ne bih to nikad
stavila....
Ali ipak , svi imaju svoj ukus... ♥

Sta sam koristila u stajlingu:
1. Bela bluza/majca - BASICS - 47sc
2. Farmerke/Hlace - boja koze - BASICS - 43sc
3. Torbica/Tasnica - Academy - 0sd
4. Baletanke/Ravne cipelice - BASICS - 15sc

A sada MAKE UP

Evo kako si izgledala pre:

Bila si i onako lepa. ♥
Necu opet da objasnjavam za ovaj krug iza...
Evo kako si posle izgledala:

Ne znam zasto , ali meni si ovako lepsa. ♥
Savet: Promeni nos ili ga malo spusti dole. ♥

Sminku koju sam koristila:

1. Ajlajner za oci - Braon/Crn - DOT - 4sd
2. Olovka za obrve - crna - DOT - 2sd
3. Senka za oci - roze/blago crvena - DOT - 0sc - Academy
4. Rumenilo - roze/blago crveno - DOT - 0sc - Academy
5. Ruz/Karmin - Crveni - DOT - 0sd - Academy
Imate svu sminku u DOT trgovine gde pise: Academy


Kosu koju sam koristila:

Mozete naci u radnji TRESS UP u starplazi... ♥♥♥
Ne znam koliko kosta. :D Mrzi me da vidim. :D


To bi bilo to. ♥

Nadam se da vam se svidja.
Ako vi zelite uredjivanje i sminkanje i savete , napisite na chat-u bloga , 
u komentaru , porukom na stardoll-u ( MiciRainbow2 ) ili porukom na
moju e-mail adresu: micirainbow2@gmail.com
OBAVEZNO:
Napisite kako se zovete na stardoll-u  ♥

By: MiciRainbow2







Нема коментара:

Постави коментар