expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 1. 2014.

HTB - How to become ♥♥♥

Hej , evo konacno posle malo duzeg vremena
jos jedan post o mojoj rubrici HTB! ♥♥♥
Izvinite sto nista ne stizem na postavljam. Jedva
sam nasla vreme i za ovo. Imam vec previse domaceg ,
i previse imam da ucim. Ali dobro , nadam se da me shvatate. ♥
P.S hvala vam na 9263+ ♥♥♥
PRIJAVITE SE ZA TAKMICENJE , 
JER SE ROK JE DO SUTRA! 
P.S OBAVEZNO PROCITAJTE CEO POST:
http://sveostardoll-u-milica.blogspot.com/2014/01/novo-takmicenje-velike-nagrade.html
Mnogo njih me je pitalo da li slike iz stv zivota , naravno da ne.
Slike nasminkanog lica sa stardoll-a. ♥

A sada , da ne duzim , da pocnem da pisem post...

U ovom postu cu vam pisati kako da postanete
pobednica/pobednik natjecanja: "Najbolja scenografija" ♥♥♥
Nije tesko , pazljivo citajte. :)))

Prvo trebate da uredite svoju scenografiju , najbolje sto mozete , i nekako da vam
bude jedinstvena , da je niko nema , da je originalna... :D
Kada to uradis , posalji svim svojim prijateljima na cavrljanju , npr:
Glasaj za moju scenografiju koja se zove ______ 5/5 i napisi mi neki
komentar ispod scenografije. Naravno , ako ti se dopada. Molim te , to je
moj san. Ako to uradis , ja cu uzvratiti. :)
Nesto poput toga xD
Bilo bi pozeljno ako imas prijatelje iz celog sveta , da napises i na Engleskom
i Srpskom/Bosanskom/Hrvatskom/Crnogorskom. :D (Zavisi odakle si)
Posalji poruku celoj zajednici. :D
Takodje mozes glasati za druge scenografije , za druge devojke koje zele
biti NCG , CG ili tako ness , i tako ce i ona glasati za tvoju scenografiju.
Ali naravno im napisi da uzvrate. ♥

To bi bilo to.
Nadam se da sam vam pomogla. ♥♥♥
Izvinite sto nemam vremena jos da vam postavljam.
Prezauzeta sam , evo za 15 min moram da idem na cas
Engleskog jezika. ♥

Valjda cu imati vremena kada se vratim. :)))

Voli vas vasa ,
MiciRainbow2




1 коментар: