expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 1. 2014.

Stardoll Trades # 19 Callie's Picks

Callie's picks

Trgovina je od skoro u Starplazi (ima manje od dva meseca) a vec je menjala kolekciju 7 puta :O Ima nedelju ili dve od kada nam je stigla poruka (kao na slici gore) da je stigla i sedma kolekcija,jedva cekam osmu kolekciju (ako je uopste bude bilo xD) Vecina je u stardolarima,ali nije bas preskupo. Majice su preslatke,ali ih necu kupovati jer ne trosim stardolare :) Ja nisam mogla da verujem da je stigla i sedma kolekcija posto ja ne znam kad su pre prosle secam se samo cetiri,ali dobro ja ipak neposecujem tu trgovinu pa sam mozda i preskocila neku kolekciju,ali nije ni bitno :) Da li vam se svidja trgovina (mani se svidja)? Napisite u komentaru


                                                                                         -Svidja mi se...-
-Jer se cesto menjaju kolekcije :)
-Jer ima uvek prelepih stvari;
-Jer nije bas skupo;
-Jer nije ni vremenski ni kolicniski ogranicena;
-Jer nema previse stvari (nije prenatrpano);
-Jer je svima dostupna

                                                                                   
Eto to je to :D Prva trgovina da mi se sve svidja ( to je retkost) xD  Izvinite sto sto nisam malo aktivnija,ali pravila sam drustvo udzbeniku za istoriju i udzbeniku iz biologije i geografije... Bas imam puno da ucim (manje nego prosle godine,ali opet nemam vremena) Jako sam se rastuzila danas kada sam videla broj pregleda za danas... Manje nego juce... :'(  Molim vas pozovite i vase prijatelje da posete blog ko pozove najvise dobija poklon (samo ime na Stardoll-u da mi napise)
Komentaridite! :)
/\.../\
( = '.' =)
-(,,)-(,,)- Voli vas vasa,

Нема коментара:

Постави коментар