expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 1. 2014.

WTOS - Weird Things On Stardoll ♥

Evo ja se opet vracam na moju rubriku.
Izvinjvam se zbog malo loseg i pomalo
uvredljivog dela posta u proslom postu
WTOS-a. :D

A sada da pocnemo...

Posto nemam puno vremena , ovo ce biti kratak post ,
pa da pocnemo...

Usla sam na link jedne stare trgovine ,
npr: Klikni ovde
Ali nisam bila prijavljena na stradoll i videla sam ovo:

(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Nisam prijavljena , a ima neka lutka. To znaci da stardoll
cak ima i neku lutku koju mogu svi da koriste u starplazi :"D
Cudno , zar ne?
:D
Pa nije ni lose , jer oni koji nemaju sd profil mogu videti kako to
izgleda bez otvaranja profila.
I jos nesto , pojavice vam se ista lutka i kada na google ukucate:
Starplaza Stardoll. Jer opet ste neprijavljeni , a u starplazi ste. :D

Znam da nije nesto post , ali stv. zurim.

I da , hvala vam na 20 clanova.
I DANAS SAM POSTALA TRECI PUT NCG SRBIJE! ♥♥♥
HVALA SVIMA NA GLASOVIMA! :)))

xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD

Ako imate neku ideju za sledeci post WTOS-a
napisite mi poruku na sd-u...

Veceras ako stignem postavicu nekoliko talenata ,
jer sam to potpuno zapustila. :/

Voli vas vasa ,




Нема коментара:

Постави коментар