expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 1. 2014.

Nagradna igra-Proglasenje ♥

Evo pisem i izvlacim:
1.koju sam izvukla je msm...MinaCool-a nagrada je jaje pod brojem 8! ♥
2.koju sam izvukla je NataStarDoll01-nagrada:majica pod brojem 4! ♥
3.koju sam izvukla je funnycool545-nagrada:majica sa LE slovima pod brojem 3!♥
4.koju sam izvukla je Borovnicica-nagrada:crna tapeta pod brojem 7!♥
5.koju sam izvukla je MiciRainbow2-nagrada:sako sa LE slovima pod brojem 1!♥
6.koju sam izvukla je MissSaritaJo-nagrada:ukras za zid pod brojem 5!♥
7.koju sam izvukla je jocajoki2-nagrada:sorts pod brojem 2!♥
8.koju sam izvukla je:IvaCoolCool-nagrada:lampa pod brojem 7!♥
Cloudi. se malo kasnije prijavila,ali za nju ima poklon iznenadjenja ♥
Nadam se da ste zadovoljni nagradama.To bi bilo to :)) Uskoro cete dobiti poklone!Znate sa kojih profila cu vam poslati,ako ne znate pogledajte u postu "Nagradna igra" ♥.Vasa:




1 коментар: