expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 3. 2014.

Callie's Picks spojleri ♥

Hejjjj , pa kako ste mi? :D
Ja evo nisam u skoli , jer mi je nesto
muka i ubijam se od kaslja... :/// Ali ok. :D
Dakle , da predjem na post. :)

Stigli su nam spojleri za novu kolekciju trgovine Callie's Picks. ♥
Evo slika sa stardoll instagrama:
Bas nekako prolecna slika , zar ne? ♥
E sad spojleri nove kolekcije:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija je cela kao kolekcije iz trgovine Pretty 'n love...
Retko sta mi se svidja... ♥
A vama? :)
A evo i kako bi trebala da izgleda ta kolekcija u trgovini:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali) 
Ne znam , nesto mi se ne svidja... :/

Sve sto znam je da ce kolekcija danas izaci. :) ♥

Da li se vama svidja kolekcija? ♥
Kupujete nesto kad izadje? ♥

-Komentarisite. ♥

Voli vas vasa,




1 коментар: