expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 3. 2014.

Sarina dilema - Roman by Nathalie

Stize nam nastavak!!!
Natina serija je svemirska, tako da KOMENTARISITE ovde.
A sada nastavak knjigice!!!
 A pre toga ukratko sta se desilo:

Sara sa svoje 2 najbolje drugarice u istoriji svemira ulazi u skolsko dvoriste gde zatice gomilu ecaka koji im zaljubljeno zvizde. Ipak, cim je usla u ucionicu, zabezeknuto je ustuknula, sokirana prizorom koji je videla.

Eto!!! A sada nastavak:)

#Sarina dilema#
-3.deo-

Klara, skromna crnokosa devojka iz mog odeljenja koja je vec milionima godina bila zaljubljena u Maria, cupavog atleticara iz naseg odeljenja, radila je sve sto bi se od nje zatrazilo, samo za malo njegove paznje.
Jednom su je naterali da pozira gola za sliku koja ce biti poslata norveskim ambasadorima, potpisana kao nasa vlada, da bi se oni kreteni decaci salili. Na kraju su ih suspendovali iz skole* na tri meseca i naterali ih da rade u gratskoj cistoci devet nedelja.
Ipak, Klara je na to bez razmisljanja pristala, jer je Mario bio taj koji je drzao foto - aparat.
Jednom je popila 2 litra piva obesena za palceve na nogama, viseci naglavacke, kod Sema na zurci. 
A Mario je bio onaj koji je najglasnije navijao.
Klara je od svog oca ukrala kopjuter i tablet. I sve je dala decacima (Mariu) koji su to skrsili za 3 dana.
A ona je zaradila 6 meseci zabrane izlaska iz kuce (kuca-skola, kuca-skola, kuca-skola i tako stalno) zbog toga.  A Mario? On nista!
Potpuno ju je kulirao. A ona se jela ziva. Jadnica.
E, pa tog jutra kada sam usla u ucionicu zatekla sam Klaru i Maria kako se ljube tako cvrsto i jako, kao da su zalepljeni super-lepkom. Mario je izgledao kao da je pokusavao da usisa Klarinu glavu u svoj usta, a sirotica je bila toliko srecna da je skakutala u mestu, ne znajuci sta ce sama sa sobom od srece. 
Decaci okolo su urlali i navijali, devojke su tapsale i vristale, a ovo dvoje su svoje nalete strasti pojacavali svakog sekunda.
mario je ispipao svaki centimetar Klarinog tela (mucenik je imao mnogo posla. Klara je imala ogroman problem sa 7 kg viska), a ona se nije opirala. Naprotiv, izgledala je kao da uziva...
Kakav manijak! Da je tako stipka. Uff....
Medjutim, sada ce upasti u veliku nevolju...
Naime, dok su oni pkusavali da usisaju zeludac jedno drugom na usta, usla je nasa profesorka francuski, stara gospodja Master, koja je sa dnevniko i kartom francuske stajala na vratima, otvorenih usta, rasirenih usta i ociju i nogu i ruku (xD).
Spale su joj naocare sa nosa. Kreteni su poceli da urlaju od smeha...
A jadna gospodja Master se sagla, i pocela da opipava pod, u ocajnoj potrazi za naocarima. Za tovreme, onaj manijak Dejvid ih je noznim prstima pobukao i sakrio iza radijatora (tog dana je trebalo da odgovara francuski, pa mu je odgovaralo da izgubimo sto vise od casa).
A profesorki se otkacila snala i kosa joj se rasula oko glave, pa vise nije mogla da vidi, a i dalje je ocajnicki pipkala okolo, u nadi da ce napipati naocare. 
Tada joj je na zadnjici pukla suknja.
Tada je krestanje decaka dostiglo vrhunac.
Pluvacka je prstala svuda, oni su se valjali po podu, drzali za stomak, udarali po kolenima i plakali.
A mucenica je bila ocajna.
Tada je Alison, devojka koja je vecito imala 2 iz francuskog, otisla i dodala joj naocare, pomogla joj da ustane, podigne kosu i da sedne. I tako je zaradila 3 iz francuskog.
Sela je na mesto sijajuci od srece.
O moj boze.
Vreme je.
Vreme je da va opisem moj susret sa NJIM.
Zvucace smesno, ali srela sam ga u super makretu xD.
Trazila sam cokoladno mleko, jer moja starija sestra Rejcel pije cokoladno mleko kao nenormalna. I tako, idem ja, guram kolica i sudarim se sa nekim. Pogledam, a to je bio najsladji tip koga sa u zivotu videla. IOmao je tako predivno lice, i bio je tako zgodan, da me ne bi cudilo da je bio neki od onih tipova koji se slikaju za naslovne strane tinejdzerskih casopisa.
Nosio je crvene starke i iskrzane farmerke, i belu majicu. Koja mu je savrseni isticala savrsene misice i plocice!!!
Ali njegovo lice bilo je kao nacrtano.... Mesavina Justina Biebera, Leonarda Di Capria i Breda Pita. Mozete da zamislite!!!! A najvise me je potsetio na Justina Biebera. Imao je isti slatki osmeh, iste lepe oci...
Dakle, mi se lepo sudarimo, i oboje padneo na zadnjice. Ipak, dok sam ja ukapurala o cemu se radi, on je vec bio na nogama i pruzao mi je ruku da mi pomogne da ustanem.
"Jesi li OK?" , pitao me je zabrinuto.
"Izvini.... Sad ces da pomislis da sam slepa..."
"Ne, mislim da si bas slatka", kaze on i smesi mi se onako kako samo Juss to ume.
Juss i on.
JA! JA SLATKA!!! I TO OD NAJZGODNIJEG TIPA U GRADU!!!
"Ja sam Karlos", kaze Karlos i pruza mi ruku.
"Sara", kazem ja.
"Divno ime. Ja sam menadzer par bendova. Ti?"
"Pa... studentkinja?", slaim se ja.
On se slatko smeje. UFF!
"Salim se. Pevam u bendu sa svoje 3 drugarice".
"WOW! To je tako cool. Sta pevate? Kako se zovete?"
"Pa... tek smo poceli da pisemo pesme... ali prilicno dobro zvucimo kada pevamo "Year without rain" od Selene Gomez ( kliknite ovde da poslusate pesmu. OBOZAVAM JE!)
"Da! Obozavam tu pesmu. Mislim, moja mladja sestra Monika. Ona je stalno slusa. A sviras li nesto?"
"Bas gitaru. Moja drugarica Megan svira bubnjeve, Olivija klavijature, a Stefani gitaru kao ja".
"To je cool!"
"Ali nama fali menadzer i producent i..."
Tad smo oboje u isto vreme ukapirali, pigledali se cudno, pa smo se pogledali i nasmejali u isto vreme.
"Evo ti moj broj moba", kaze i vadi crni IPhone 5c. PA IMA I TELEFON KAO JA! Madam dobro, moj je beli, ali isti djavo, zar ne?
Memorisali smo jedno drugom brojeve.
TO! Videcu ga opet! Vec se radujem...
Ovo cete kasnije cuti, ali meni ljudi stalno pricaju da licim na Selenu Gomez...
A posto on lici na Jussa, savrsen smo par!!!



To je to za 3. deo!!!
Nada se da va se dopada.
Slika nije najbolja, Juss ima duplo lepsih, ali znate kako je sladak :))
Tako da, ako zelite dalje, MOLIM 5 KOMENTARA!!! ;D
Voli vas vasa

6 коментара:

  1. Анониман21.3.14. 20:57

    FANTASTICNO! Ostavila si me bez teksta! Svaka cast Natalija!
    -NataStarDoll01

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.3.14. 14:59

    Odlicano! Svaka cast! Bas lepo pises.
    -PuppySasha34-4

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23.3.14. 08:38

    Odlicno, svaka cast. Jedva cekam nastavak!!! Super ideje. I super je ta pesma.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман23.3.14. 08:39

    Zaljubljena sam u ovu pricu. MOLIM TE DALJEEE!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.3.14. 15:58

    http://sketchtoy.com/59858679

    ОдговориИзбриши