expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 3. 2014.

HTM#14 ♥ :)))

Hejj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥ Pa,kako ste mi? Odavno se nismo druzili,ali zivot je takav xD. :))) Tema danasnjeg posta je: "KrEaTivNa SoBa i Bastica na Minin nacin ♥ xD. Pa da pogledamo slike:



To je "deo" iz moje kreativne sobe.Na ovoj slici se vide 'tapete' u raznim bojama(crna,narandzasta,plava,zelena), neki zid za koji sam dala 100 sc!!!I neke ruzice ♥ Pa mozete probati da napravite vasu kreativnu sobu,ali uputstva:
1.Uvek imajte tapete u raznim bojama i tako ih kombinujte!!!
2.Dodajte zanimljive ukrase,kao npr. ove ruze (ideju za sliku sam videla na MSB-u odavno,kada je Lady.Soka16 pisala rubriku "DOA" i verujte mi pretalentovana je za pravljenje necega u apartmanu ♥)
Pa,eto to je to sto se tice "Kreativne sobe". :)))













 Ova slika iznad je moja "mini-bastica".Ako zelite da je napravite,sledite ove korake:
1.Kupite 'tapete' u zelenoj boji,ovaj kao prozorcic, razno cvece po zelji. :)
2.Ispod prozorcica stavite zelene tapete(precizno!!!). :)
3.Dodajte cvece i samo spustite da bude iza prozorcica. :)
4.Dobicete slicno ovome,ali drugacije ♥♥♥
Budite originalni i kreativni ♥ Napravite nesto jos zanimljivije i javite mi se u Guest Book,da pogledam :))))) Love youuu ♥ Mina :)))


Нема коментара:

Постави коментар