expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 3. 2014.

Sarina dilema - Roman by Nathalie

Posto vam se svideo 3. deo, evo i nastavka.
Pre toga, sta je bilo ranije?

Sara je naizgled obicna tinejdzerka, sa svoje 2 BFF i starijom sestrom Rejcel, koju decaci uopste ne zanimaju. Ali, da li je tako? U potrazi za cokoladnim mlekom sudarila se sa svojom srodnom dusom, slatkim Spancem Karlosom, koji ce joj zauvek promeniti zivot. Ispostavilo se da je Karlos menadzer par bendova, medju kojima je i Sarin bend.

Evo nastavka!!! :D

#Sarina dilema#
-4. deo-

Tako je lep!!! Mislim da sam se zaljubila. I imam njegov broj!!!
Danas idem da se vidim sa njim i sa devojkama iz benda. Uz malo srece, osvojicu ga!!!
Njegovo savrseno telo, njegov miris, njegova kosa, prelepe oci i lice Justina Bibera, sve mora biti moje.
Ufff...
Evo, na probi sam.
"Sta ima?" pita Stef naslanjajuci gitaru na zid garaze u kojoj probamo (samo tu imamo pojacala) i sedajuci pored mene sa Coca-colom u ruci.
"Nasla sam nam menadzera. Ali ne mozes da zamislis koji tip. Poludeces. Mislim da sam se zaljubila", kazem ja Stef, koja izgleda kao da je dobila na Lotou.
"Lako je tebi", kaze ona i odjednom se smraci, "ti nemas onog smaraca Dona".
Don je smor koji je proganjao Stefani jedno 3 godine. Mucenik se lozio na nju, a nije imao sanse kod nje jer je imao bubuljice, protezu, naocare, klmpave usi i leptir masnu kada ide u skolu. Cist streber.
Odjednom, Medan i Olivija ulaze u garazu.
"Devojke, napolju je toliko zgodan tip da misli da cu se istopiti", vristi Megan.
"Onda ce ti biti drago da cujes da je to nas novi menadzer", kaze Stef vlagorasto.
Megan i Olivija vriste.
Jadne, nemaju sanse kod njega.
Mislim, on je MENI rekao da sma slatka, zar ne?
Ali on lici na Jussa, a ja na Selenu. I na Ninu Dobrev (kliknite ovde da pogledate slike Nine Dobrev ako ne znate ko je ona). Ali,  sta ako Karlos i ja jednog dana zavrsimo kao Juss i Selena? U ratu? Bukvalno?
Ulazi Karlos. Devojke popravljaju frizure i ispravljaju nabore na majicama. Bas su smesne.
"Eeei, sta ima, devojke? Spremne da razvalite?", pita on smeseci se. Kako je slaaadaaak!!!
"Totalno", kazem ja i uzimam mikrofon.
"Sta pevamo?", pitaju devojke.
Proba je prosla dobro. Pevala sam, one su svirale, a na kraju smo i sklepali pesmu. Mislim, par strofa.
Ali Karlos je bio prezadovoljan.
Na kraju - odnosno sada, desio se najbolji deo dana!!!
"Hm... devojk, mozete li da ostavite mene i Saru nasamo na sekund?"
STA?
Devojke ljuboorno izlaze. Spestam gitaru u kutiju, na stolu do zida, i podizem pogled. Malo se uplasih. Naslonio je ruku na zid i zagradio mi prolaz. Ne kao da mi neda da izadjem, nego kao da ima nesto vazno da mi kaze.
"Ovaj... sta radis veceras?"
IZLAZAK! IZLAZAK! NAJZGODNIJI TIP U AMERICI ZELI DA IZADJEMO!!! JEEEE!!!
"Izlazi sa tobom", kazem ja smejuci se.
"Nadao sam se da ces to reci! Docicu da te pokupim danas oko 8 uvece, vazi?", nasmejao se.
"Dogovoreno", kazem ja.

Sta obuci, sta obuci, sta obuci!?
Hm... ako obucem farmerke, mislice da mi nije stalo... a ako obucem nesto izazovnije ZNACE da mi je jako stalo...
Hhmm... Na kraju sam se odlucila za teksas sorts, majicu sa srcem i gomilu detalja. Pa neka gata pasulj da li mi je stalo!

19.56
Uff, samo sto nije...
19.57
Sad ce... sad ce...
19.58
...
19.59
WOW! Poranio je! 
Trcim niz stepenice kao manijak. Zamalo da slomim vrat. Rejcel se kliberi. Lako je njoj, ona ima decka!
Otvaram vrata. Preda nom stoji najzgodniji tip u gradu, skockan u farmerkama i belo plavoj kosulji na sitni karo. Kako je cute!!!!!!!
"Eeeeii, sta ima? Izgledas odlicno!", kaze on smeseci se.
Samo zato sto hodam pored tebe... pomislila sam.
"Samo za... ovaj, hvala. Nista!", kako sam smotana!
ZASTO SE UVEK JA IZBLAMIRAM KADA JE MACAN U BLIZINI!?
Hodamo centrom. 
"Pa, kako si mi?"
"Ok".
"Zasto cutis?"
"Ne cutim".
VIDITE O CEMU VAM GOVORIM?
"Hoces sladoled?"
Nisam ni provalila da prolazimo pored frizidera sa sladoledom.
"Hvala!"
Karlos pozdravlja prodavca, i uzima nam dva velika KING sladoleda.
"Hvala!" , doviknu on coveku koji nam ahnu, dok smo se udaljavali.
"Vidi, hocu nesto da te pitam", kaze on ozbiljno, dok smo sedali na kameni zidic u parku, jeduci sladoled.
"Pucaj", kazem ja razmisljajuci sa koje strane da napadnem sladoled.
"Vidi, osecam se uzasno tupavo sto moram ovo ovako otvoreno da te pitam, ali ne vidim nijedan drugi nacin da saznam", kaze on skrecuci pogled.
Pocinjem da budem nervozna.
"Opusteno. Sta je u pitanju?"
Ubrao je belu radu koja je rasla pored zidica i dodao mi je.
Kako je to slatko!!!
"Ti... ti... ti si slobodna, je l' da?"
Zbunjena sam.
"Slobodna?"
"Mislim... nemas decka, je l' da?"
STA? ZASTO ME TO PITA?
Sta da mu odgovorim? Ako mu kazem da imam decka, prestace da se interesuje za mene i onda ce se smuvati sa nekim  drugim!!! Ako mu kazem da nemam decka, to ce zvucati kao "Slobodna sam, dodji i uzmi meee!!!" Sta da radim!?
"Da.. imam decka".
Lupila sam bez razmisljanja. Odlicno. I sta sad?
A on je izgledao pokislo. Izgledao je tako tuzno, kao da mu se ness upravo ugasilo u ocima, kao da je u njima nestalo svetlosti i radosti...
Ma sta ja to lupetam? Ne znam nista o njemu! Ne znam ni kako se preziva!
A onda...

ZA NASTAVAK 5 KOMENTARA MOLIM!

8 коментара:

  1. Анониман23.3.14. 20:23

    Najbolja prica na svetu *Q* Uff.... Jedva cekam nastavak!
    -NataStarDoll01

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.3.14. 21:14

    vi kopirate teen kreativce

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, malo je glupo pricati pricu na blogu o stardollu. Molim vas, zaista je malo glupo ((:

      Избриши
  3. Анониман23.3.14. 21:50

    Odlicna prica... Jedva cekam nastavak. :)))

    -MiciRainbow2

    ОдговориИзбриши
  4. Super ti je prica ! Bas mi se dopada ! :D
    -emmavimd

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.3.14. 14:10

    http://sketchtoy.com/59857420
    ~ marija.maja16

    ОдговориИзбриши