expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 3. 2014.

Proglasenje - Takmicenje za bloggericu ♥

Konacno sam odlucila ko ce biti bloggerica. ♥
Imalo je jako dobrih prijava , tako da mi je bilo veoma tesko. :/ ♥
I nova bloggerica ovog bloga je:



















- BadMiljana  ♥♥♥
Cestitam! ♥
Odmah cu te sada postaviti! :)
P.S sada pravim nove potpise , tako da cu i tvoj staviti
kad budem objavljivala post o novim potpisima. :) ♥

Dobices pravila u poruci na g-mail-u. :) ♥

Hvala svima koji su ucestvovali. :)
Za sada mi ne treba bloggerica , tako da me vise ne pitajte da 
li mogu biti bloggerica. :/ ♥

Voli vas vasa,


1 коментар:

  1. Анониман30.3.14. 19:23

    Nemogu biti blogerica?Uredu!Odlazim zauvijek i sa bloga i sa stardoll-a.Ako me vidite na stardoll-u ne pisite sa mnom.Odlazim!

    -funnycool545='(

    ОдговориИзбриши