expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 3. 2014.

Nova kolekcija trgovine Other World ♥

Hejjj , pa kako ste mi? ♥
Ja evo odlicno. :D Malo me nerviraju ovi
komentari na chat-u , ali ok. :D

Nego , da mi predjemo na lepu vest. :D
Stigla nam je nova kolekcija trgovine Other World - Drugi svet. ♥
Evo kako izgleda slika u poruci:
Nekako cudno , zar ne? :D Meni je na prvi pogledaj licilo
na vilenjaka...
...sto je na kraju ispala istina. ♥

Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Kao sto rekoh , cudno , zar ne? ♥

I na kraju kako izgleda nova kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Izvinite , ali nisam gledala da li ima nesto za sc , zaboravila sam , 
a sada me mrzi. :/
Inace , neverujem da cu da kupim nesto...
Mozda kupim ovu malu vilu u kavezu koji se pokrece...
Ove roze svetlece tacke koje se pokrecu (msm da su svitci/svici) i 
ova krila na ovoj lutki u belom. ♥
A vi? ♥
Da li vam se svidja nova kolekcija? ♥

-Komentarisite. ♥





Нема коментара:

Постави коментар