expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 3. 2014.

Nova kolekcija trgovine It Girls ♥

Hejj , sta radite? ♥
Ja sam bas preumorna u poslednje vreme...
Nagurali nam testove , svaki cas odgovaramo za ocenu...
Uzas. -.-" Ma HOROR. :D
Kako je kod vas?

Nego da predjem na post... ♥
Dobili smo novu kolekcija trgovine It Girls. ♥
Evo grafike nove kolekcija trgovine It Girls:
Bas je lepaaa! ♥ Na izgled , kad sam pogledala ovu grafiku
mislila sam da je kolekcija onako bas lepa , ali...
kolekcija mi se uopste ne svidja... :'(
Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Evo i kako izgleda nova kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
P.S obelezila sam crvenim okvirom (kvadrat) sta je za sc , a ovom
strelicom na drugoj stranici sam obelezila tu jos jednu stvar nove kolekcije. ♥
Iskreno , razocarana sam...
Nista mi ne stoji , kolekcija mi se ne svidja... :'(
Definitivno nista ne kupujem... :'(

Da li se vama svidja kolekcija? ♥
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. ♥

Voli vas vasa,



1 коментар:

  1. Анониман25.3.14. 13:56

    Ja sam uzasnuta -_- ♥
    Stardoll je mnogo podbacio sa kreativnoscu -,- ♥ :'3
    A i u krizi sam xD Tako da nista, a i nije mi zao sto nemam sd-a -_- ♥
    ~ marija.maja16

    ОдговориИзбриши