expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 3. 2014.

Sarina dilema - Roman by: Nathalie

Hejj!!!!
Pa jako mi je drago da vam se dopalo ovo sto sam pisala, zato evo nastavka!!!
Ako niste procitali:
1. deo, kliknite ovde.
2. deo, kliknite ovde.
3. deo, kliknite ovde.
4. deo, kliknite ovde.
5. deo, kliknite ovde.

A sada evo nastavka.

#Sarina dilema#
-6. deo-

Drze me prikovanu uz drvo. Boli. Dvojica misiscavih manijaka mi stezu misice i pritiskaju ih uz hrapavu i suvu korz drveta, dok devojka sa crnim karminom i lakom na noktima vadi spric i puni ga necim. I primice ga meni.
To je to! Niko nece meni da ubrizgava neko brasno u krv bez moje dozvole. Pocinjem da se otimam.Jednog od manijaka koji me je drzao udarila sam kolenom u nos, tako da mu je krenula krv, a drugog sam pogodila petom u slepoocnicu. Ali, bilo ih je jos 4, a ja sam bila sama, i to bez ruku, posto su ova dva manijaka jos uvek grebali moje zglobove o koru drveta, pa su me lako savladali. A bila sam u bretelama, pa devojka nije morala da mi zavrce rukave. Bez problema je zarila spric u unutrasnju stranu mog lakta, i pritisla.
Tog trenutka, u moje telo usla je sreca, radost i bezbrisznost, nesto sto nisam okusila nedeljama. Ceo zivot mi je proticao pred ocima: Beba u porodilistu, koju roditelji grle presrecni sto su je dobili; petogodisnja kovrdzava klinka koja se pentra po drvecu brze od Tarzana; sestogodisnja devojcica koja zajedno sa drugaricama priredjuje cajanku za lutke; sedam godina stara ja koja se svadja i tuce sa decacima, osam godina stara devojcica koja se ljulja na ljuljasci vristeci od srece; devet godina stara mlada dama koja krece u skolu; desetogodisnjakinja koja upoznaje Stef i Rene prvi put u zivotu, jedanaest godina stara devojka koja se prvi put u zivotu ljubi sa deckom; dvanaestogodisnja devojcica koja se vratila iz diskoteke u 3 ujutro, i na kraju, 13 godina stara devojka kovrdzave kose boje meda koja je izasla u grad sa deckom koga voli, u koga je zaljubljena, koji ju je u tom trenutku, kada ga je videla sa drugom, toliko povredio.
Htela sam jos.
Jos srece, jos radosti.
Jos tog osecaja.
Nije mi bilo dovoljno to malo sto sam okusila.
Prilazi jedan od tipova koga sam malocas udarila, i hvata moju bradu odozdo prstima. Podize je.
"Lepa. I zgodna. Mamac".
Okrece se ka devojci.
"Kristel, sredi je. Kasnije idemo u banku. Ponestaje koke, treba jos, a nemamo novca. Banka to ga uvek ima. Mala ce biti savrsena u misiji. Sredi je, i dovedi je u pola dva kod fonntane. Momci, za mnom. Oni tamo traze batine".
Kristel me hvata za ruku i vodi me u neku cudnu kucu sa zatamljenim prozorima.
"Slusaj, mala, sada si deo nase ekipe. I to do kraja zivota. Sada nema izlaska".
Pogledala me je ispod oka.
Htela sam jos.
 "Svidelo ti se, zar ne?"
Klimnula sam. Odjednom sam se osetila pospano.
"Vidis, ako uradis sve sto ti kazemo, dobices koliko zelis. Sve sto trazimo je da ostanes".
Onda me je, kako kaze onaj, 'sredila'.
Odsekla mi je kosu, ispeglala je i ofarbala u crno. Onda mi je stavila pirsinge u obrvu, jezik, nos i pupak. Namazala mi je usne crnim karinom, oci crnim krejonom. I maskarom.
Dala mi je odecu sa gomilo nitni, bodlji, lanaca i kaiseva, kao sto je ona nosila. Mrezaste, iscepane carape, haltere, crne kozne martinke.
Super.
Onda me je povela kod fontane. Momci su bili odusevljeni. Rekli su mi da sarmiram sluzbenika u banci, da zavrnim majicu tako da moze da mi vidi brus, da ce za to vreme oni da se zavuku u sef u da pokupe novac. Onda, kad mi daju znak, da zgrabim ono sto on drzi kod sebe, pa da pobegnemo kroz poslednji ulaz. I rekli su mi da ce mi dati koliko zelim.
I tako, odemo mi u banku, i bio je bankar star 45-50 godina, i dvojica na ulazu u sef.
Ja sam raskopcala majicu i rasirila je, i pocela da pricam sa bankarom, a oni su necujno onesvestili onu dvojicu i nekoliko minuta kasnije izasli sa torbama i vrecama punim novca. Tada sam ja zgrabila novac koji je stajao u onoj masini za proveravanje je li pravi, i okrenula sam se, a oni su vec bili nestali. Ostavili su me u banci.
A policija je vec bila stigla, sa pistoljima na gotovs. I uperili su ih u mene i rekli mi da legnem na pod glavom na dole.
Onda su mi stavili lisice i ugurali me u kola sa glavom koju su mi drzali dole. U prolazu sa videla ono petoro koji su stajali sa strane, sakriveni, okruzeni kesom. Zadovoljno su gledali kako me privode.

STA CE BITI SADA?
AKO ZELITE DA SAZNATE, KOMENTARISITE!

7 коментара:

  1. Molim va skomentarsiste zelim nastavak :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jao,jadna onaa xD.SUper ti je prica *-*
    emmavimd

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.3.14. 20:39

    Znam sta ce da se desi,ali svakako hocu daljeeee *Q*
    Idem da prosim komentare xD
    -NataStarDoll01

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман28.3.14. 20:49

    Mene pozvala tvoja drugarica da komentarisem-NataStarDoll01 xD
    PeeDeRr

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман29.3.14. 18:21

    Ovo je sjajna priča želim odmah nastavak .
    -NATASAEKSTRA

    ОдговориИзбриши