expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 3. 2014.

Nova kolekcija trgovine SUBCOUTURE ♥

Hejjj , evo konacno nam je stigla nova kolekcija trgovine
SUBCOUTURE. ♥
Evo prvo onog specijala koji traje samo 2 sata i koji mogu da kupe samo
ss clanovi:
Dakle , ove dve haljine mozete da kupite samo jos 1 sat  i morate da
budete ss da bi ste kupili. ♥
Meni se nisu svidele kako stoje , pa ih nisam kupila. :D
A vi? :)

E sad , da predjemo na celu kolekciju:
Tako izgleda poruka. ♥
Trgovina je otvorena 48 sati t.j 2 dana. ♥
Imate dosta vremena... :D Msm bolje to , nego ogranicene kolicine. :D

Evo gde se nalazi trgovina u starplazi:
Na vidnom je mestu , necete promasiti. :D

A sada , kako izgleda nova kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Mogu reci da mi se jako svidja. ♥
Kupujete nesto? ♥
Trgovina je otvorena jos 1 sat ja msm.

P.S ne gledajte vreme na slikama , ja sam ranije slikala pa tek 
sad objavljujem , jer me je mrzelo. :D

Evo kako izgledaju kutije:
Bas mi se svidjaju. ♥

I evo sta sam ja kupila:
Ne planiram vise nista da kupujem. ♥

Da li se vama svidja nova kolekcija? ♥
Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite , molim vas! ♥

Voli vas vasa,









Нема коментара:

Постави коментар