expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 3. 2014.

Nova kolekcija trgovine Super Supreme ♥

Hejjj , sta ima novo kod vas? :3
Kod mene svasta nesto... :D
Bila sam juce na zurci u nasoj skoli ,
i sva deca 7 i 8 razred su bila tamo tako da
sam se spremala zaista dugo sa mojom drugaricom , pa
nista nisam stigla da objavim. :D
Izvinite :/

A sad , da predjem na post. ♥

Stigla je nova kolekcija trgovine Super Supreme. ♥
Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Jako su slatke lutke... :)
Ali naravno preskupe.... :'( ♥

A sada kako izgleda nova kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Lutke su presavrseneeee. ♥♥♥
Sve bi ih kupila! ♥
One cak i pomeraju glave... :D

A sada moja reakcija kad sam videla da ima lutka Justina Biebera:
Hahhaha , obozavam Justina... ♥♥♥
Ali kad sam videla kolikaa je cena , moja reakcija je bila ovakva:
Hahhah xD 
Zaista je bilo tako. :D

Kolekcija lutka je savrsena i imam 79sd , ali mi zao da potrosim toliko
sd na lutke... ♥ :"(

Da li vam se svidja kolekcija?
Kupujete neku lutku? ♥

-Komentarisite. ♥

Voli vas vasa,





1 коментар:

  1. Анониман22.3.14. 14:11

    Moram podhitno da se bacim na pravljenje laznjaka koliko su predobrii ♥ :)
    ~ marija.maja16

    ОдговориИзбриши