expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11. 3. 2015.

❤#35 SIDS❤

Cao svima!


Kao sto ste videli u naslovu je SIDS!

Konacno je i rubrika 'Svako ima drugaciji stil' dosla na red. 

Lutke sam pronasla pre jedno 10 minuta,skrin sotovala,potpisala i evo odmah objavljujem!

Imam mnogo volje za pisanjem, nikada mi se nije pisalo kao ovih dana.

Danas cu vam predstaviti dva potpuno razlicita outfita,
ne bih da vas jos dugo drzim u neizvesnosti pa pocnimo!


Alwaysmissbecca
Ja nju prosto obozavam!
I jako mi je drago sto sam uspela i o njoj da pisem.
Ovaj outfit mi se jako dopada,
sve je prelepo uklopila da ja nemam reci.
Uvek me odusevi svojim outfitima sto je takodje slucaj i sa ovim.
Ne bih nista vise dodavala,jednom recju savrseno.


Maremar66
Outfit kao outfit je okej,
ne svidja mi se nesto preterano.
Jasno mi je da zeli da istagne NCG trofej i svoju zemlju 
ali mi se to nikako ne svidja.
Ovako, outfit ne bi bio los sigurno izbacila bih samo tu ogrlicu.
Meni se ne svidja takav tip haljine,stim mi se ni haljina ne svidja.


Zajednicke su im upravo ove sandale;
Sandale su slatke, ali bankrot sam tako da nema jos nista od kupovine.
Mozda bih drugacije uradila onaj gornji deo ali sve u svemu su lepe.
Kostaju 10 stardolara i cena pristupacna je svima.
Mozete ih pronaci u trgovini/prodavnici RIO.


Dosla sam do samog kraja..

Kako vam se svidjaju outfiti?
Koji vam je lepsi?

Komentarisanjem cete dobiti 15 bodova na SOSD kartici!


Vasa,





7 коментара:

  1. Анониман11.3.15. 21:26

    Meni se jako svidja ovaj 1. oufit savrsen je,a ovaj drugi mi se bas i nesvidja.Prvi oufit bi bio definitivni pobednik. :D

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман12.3.15. 08:33

    Prvi je mnogo bolji od drugog,bas mi se svidja.<3
    AnaMarijaStar2

    ОдговориИзбриши
  3. I meni se prvi outfit bas svidja a drugi ne. :)
    slatka-.-

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман12.3.15. 18:04

    Iskreno meni je prvi outfit predobar na razliku od donjeg, inace ova donja lutka je danas postala NGC neke zemlje, to sam skuzila jer sam isla danas gledat.:D♥
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  5. Meni se vise svidja 2. outfit. Nekako, i ta lutka mi je lepsa. ♥
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман13.3.15. 13:08

    Jako lepo drago mi je sto opet pises jer volim tvohe postiove

    ОдговориИзбриши
  7. Lepsi mi je prvi outfit :) Cipele su okej,ali ih nemam ♥

    ОдговориИзбриши