expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 3. 2015.

Makeup takmicenje 2 - Runda 2

Hello dollies!

Oprostite sto dugo nisam pisala, no svu sam inspiraciju istrosila u onu subotu kad sam naisala 7 postova.
No, da ne duzim, idemo na rundu 2!

Ovako, moram vam reci da sam jako razocarana!
Mnogo vas nije uradilo, neke se nisu potpisale, a neke od onih koje jesu uradile su uradile katastrofalno.
Da ne duzim, odmah cu preci na ocene.
Pronadjite sebe, i pogledajte ocenu, komentar i savez na svoj rad.





 nnikolina002
















I, to je to!
Ja se iskreno nadam da ste zadovoljne jer ja nisma uopste!
Ovako, ovo je trenutna lista takmicara, a precrtane devojke su one koje su ispale.
zeka.p.
 CucaStar1
Mini-Maus.
elejotela
EmanaaKoll
Majra5
KittySarrah1122
fancyM.M.
 Nnikolina002
NiceLory12
ladyvalerija15
 edisa_amila5
Kararina8876
bekaminaemka
Borovnicica
Teusaaaa
monsterhigh2891
Indila2020
LadyBugHaha
zippygirl6
DivaKata
MissMaki1
MissSaritaJo

Izbacila sam sve devojke koje su imale 3 ili manje poena, ili one koje nisu odradile zadatak na vreme. Ispalo ih je 6, a gore vidite koje su to devojke.
Da ne duzim, idemo odmah na rundu 2.

U rundi 2, vas je zadatak da nasminkate bilo koju poznatu dollie sa puno sminke tako da izgleda kao Barbie.
Barbie je zastitno lice naseg takmicenja, pa sam mislila da je uzmemo i za model za jednu rundu. Dakle, roze senka, roze usne, plava kosa, malo plave, malo ljubicaste... Smislicete vi to vec ;)
Evo, ovde sam vam stavila jednu sliku kao inspiraciju.
Pa, srecno svima!

Imate vremena do sledeceg vikenda! ♥

14 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma sam srecna sto sam prosla dalje...Hvala na komentarima na moj rad...Zavrsila sam zadatak u mom albumu je...♥
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.3.15. 14:49

    a sto se uvek zalite kao: nadam se da ste zadovoljne, jer ja nisam uopste. imas preko 300 000 pregleda a tako se ponasas prema citateljkama.....uzzasssss

    ОдговориИзбриши
  4. to sto si mi rekla da crna sjenka ne ide na uglove ociju ja sam htjela na kraju ali posto si ti tako uradila pa ja nisam htjela da ne bude kao das sam te kopirala :)
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  5. stvarno,zar je bitno kako stoji kosa?

    A i kad si postavljala zadatak,trebala si napisati pravila npr.Nesme senka da ide uz obrve,nesme kosa da bude previsoko itd.

    A i ti si Nato jedino imala sivu maskaru,tako da sta sam mogla da stavim?
    A i ladyBugHaha uopste nisi hvalila a ipak si joj dala 6!
    -zeka.p.

    ОдговориИзбриши
  6. Poslala sam na mail.:)

    ~Ladybughaha

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман8.3.15. 21:07

    Jako sam sretna sto sam prosla dalje, a u sljedecem krugu cu se mnogo potruditi.♥ Hvala ti.♥
    I kada ću biti gotova sliku možeš nać u albumu.:)♥
    Btw. Ono prvih 3 u proslom natjecanju idu u Top 15 si nesto spomi, samo da znam ko su onda te 3?♥♥ hvala.♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  8. U prezentaciji je slika a ima i u albumu
    teusaaaa

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман13.3.15. 15:56

    u prezentaciji je.♥♥
    -NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  10. Poslala sam ti na mail :D
    -MissSaritaJo ♥♥♥

    ОдговориИзбриши