expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

12. 3. 2015.

Styling in Suite #129

Hellou!
Kako ste mi?
Ja sam uzasno iznervirano,jer je jedan drug mog tate usao na kompjuter i sve zivo poremetio i jedva sam uspela da vratim kako je bilo -.- Sad mi kompjuter jedno 10 puta sporije radi...
Nego,to nije tema ovog posta
Zurim da naucim pesmu tako da necu previse da duzim...
Evo stajlinga:
Meni se jako dopoda
Rado bih ga nosila i u RL,a i nije skup,moze se umesto ovih farmerke staviti bilo koje slicne ili crne i to mi se svidja :)
Ja nemam preterano stvari za sd,tako da je u svakom stajlingu ima stvari za sc i sd :)


Da li vam se svidja stajling?
Sta mislite?
Ocena?
Komentarisite! ♥

7 коментара:

  1. Stayling je prelep! Ocena je definitivno 10! *o*
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se bas dopada stayling. Ocena 10/10.
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман12.3.15. 20:45

    Ovaj, stayling mi se dosta sviđa, prelijep je, a ja biti definitivno dala 9.99|10 jer mi je majca malo cudna i sve je plavo, no i to je okey, makar ja bi nesto da ''blane''.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман12.3.15. 20:55

    Ovaj stajling je super jako mi se dopada,a posebno mi se dopada sto si ovom ogrlicom sovicom ulepsala stajling.Ocena je 10/10 :)

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  5. Imas puno stila. A blog je savrsen *.* I ja igram stardoll, ovaj blog mi je dosta pomogao...
    Uclanila sam se u blog, nadam se da ces uzvratiti! teenlifenadja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Outfit me je ostavio bez reci,divan je *Q* Ocena 100/100 ♥♥♥

    ОдговориИзбриши