expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10. 3. 2015.

♥FPW Special ll ♥

Cao svima! 

Jos sam bolesna, i izgleda da necu do kraja nedelje ici u skolu pa tako da imam vremena za pisanje.

I danasnji post ce biti specijal kao i prosli.

Danas cu izdvoiti najlepse kose iz TRESS UP-a.

Po meni ima mnogo lepih kosi, a nisu ni skupe.
Nisam uzela sve lepe kose jer ne mogu da ih pomeram pa izgleda ruzno.

Pocnimo..


Ovo je jako lepa kosa.
Lepo stoji i svidjaju mi se ombre na krajevima.
Mislim da savrseno ide uz prolece.
Kosta 15 stardolara, sto je ok cena.


Ova kosa je bukvalno prelepa.
Jako mi se svidja, i zao mi je sto je nisam kupila.
Kosta 12 stardolara,a moje misljenje je da vredi vise od toga.
Mislim da najlepse stoji ova boja kose ali stvar je ukusa.


Ova kosa je jako lepa, ali rekla sam na pocetku da ne moze da se pomera pa ne izgleda trenutno lepo.
U salonu cete moci da je podesavate i dodajte sta zelite tako da se nemojte brinuti.
Mislim da bi bila lepsa u drugoj boji ali se nisam setila da pogledam.
Kosta 16 stardolara, cena je mogla da bude manja ali nije strasno.


Kosa je lepa, ali takodje nije mogla da se podnigne pa ne izgleda tako.
Kosa je iz novih kolekcija i kosta 18 stardolara.
Mislim da je cena malo visa nego sto vredi,
ali naspram 50 stardolara cena je relativno niska.


Stigli smo do kraja, 
ima jos dosta lepih kosi ali nisam ih objavila jer ne mogu da se podignu
ili spuste.

Koja vam se kosa najvise dopala?

Da li kupujete neku?

Komentarisite!

P.S. Komentarisanjem ovog posta dobicete 15 bodova na SOSD kartici.

Vasa,






7 коментара:

  1. Super post.Iskreno ja ne volim tress up kose ali na pocetku sam imala 2.Imala sam drugu kosu po redu.Sada kupujem samo kose na bazaru.Hvala za trud oko posta.Ubr moram prokomentarisati da mi se veoma veoma svidja izgled vaseg bloga.Pozz.

    -CuteAna777 ♥♡♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10.3.15. 22:56

    Ja sam nedavno pocela pratiti ovaj blog i jako mi se dopada,svaka kosa je lepa na svopj nacin ali meni se najvise svidjaju 1 i 2 mislim da bi mi one najlepse stajale,zasad necu nista kupovati :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман11.3.15. 12:00

    Ja sam nedavno pocela pratiti ovaj blog i jako mi se dopada,svaka kosa je lepa na svoj nacin ali meni se najvise svidjaju 1 i 2 mislim da bi mi one najlepse stajale,zasad necu nista kupovati :)

    -kiki10smiley zaboravila sam se potpisati :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман11.3.15. 12:17

    Meni je naajljepša druga.Baš mi se sviđa.
    -edisa_amila5

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман11.3.15. 12:18

    Meni je naajljepša druga.Baš mi se sviđa.
    -edisa_amila5

    ОдговориИзбриши
  6. Najlepsa mi je druga. Ja sam na mom drugom profilu imala onu kosu iz Other World i onu sa siskama Jessica Hair :)
    slatka-.-

    ОдговориИзбриши
  7. Najvise volim ovu pundju,prelepa je ♥

    ОдговориИзбриши