expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 3. 2015.

Makeoveri - Directioner9895 i AnaMarijaStar2

Hello dollies!

Danas je u mom gradu Vanja Grbic (odbojkas) i odrzava se neki javni trening na koji meni ne pada na pamet da idem, tako da ostajem sa vama do dva! :D
Da ne duzim, vreme je da zavrsim  konacno i ova dva makeovera koje vam dugujem!
Ovim psotom zavrsicemos ve makeovere, a pre toga hajde d apogledamo koje makeupe mi je ostalo da uradim:

makeup - Selena Gomez
makeup - Peyton List
makeup - Madison Beer

Okej, ajmo sad na makeovere! :D

-AnaMarijaStar-

#Makeup
Levo je njen, desno je moj. Kosa ti je nekako previse malo razmaknuta i onda ti prekriva oci i glava izgleda jajasto. Predlaem da probas neku od kosa u salonu lepote, stajale bi ti mnogo lepse nego ta. S obzirom na jako malo sminke, ja sam tu samo stavila malo maskare i karmina i dodala 'vestacku' nakit senku i mislim da ti je ovaj look mnogo bolji. :)

#Outfit
 
Levo je njen outfit, a desno je moj. Ovaj top bi bolje izgledao kad bi ga nosila uz neke visokostrukirane suknje, a ove pantalone se nose uz nesto malo duze. Ja sam ovde napravila jednostavnu kombinaciju sive, bele i crne i ceo outfit je u sc, tako da ako ste non-ss mozete probati ovaj outfit, jer je jako lep a uz to i jefitn. :)

-Directioner9895-

#Makeup

Levo je njen makeup, desno je moj. Meni se ova kosa JAKO svidja, prelepa je. Odlicno ti ide uz boju koze. Makeup je prilicno slican, ja sam to malo vise podigla i dodala malo sjaja, kao i ove mindjuse da bi se moje malo vise razlikovalo od njenog xD Sve u svemu, jako dobro izgledas. :D

#Outfit

Primeticete istu torbicu, jer s eona slaze i uz njen (levi) i uz moj (desni). Ja sam uzela Tommy Hilfiger haljinu za koju zalim sto nisam kupila i Chanel kaput koji sam takodje htela da kupim ali iz nepoznatog razloga nisam. Ova dva predmeta se savrseno slazu i ja sam to upotpunila torbicom u obliku srca i belim cipelama. :)

I, to bi bilo to!
Koju devojku sam po vasem misljenju bolje uredila?
Koji outfit vam je bolji? A makeup? :)
15 poena

5 коментара:

  1. Анониман25.3.15. 17:28

    Hvala puno!
    ~Directioner9895

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.3.15. 17:55

    Predivan post -.-
    Mislim da si bolje uredila drugu devojku ,ali svakako je i njen outfit bio prelepp.
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27.3.15. 18:37

    Post je fantastican,obozavam ovakve (kako ih ja nazivam) pre i posle postove,mislim da si bolje uredila 2. devojku,mada mi se dopao i njen oufit.Sve u svemu savrseno si obavila posao.:)

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  4. Post je odlican, super si uredila obe djevojke ali mislim da si bolje uredila Directioner9895 :)
    -NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepo si ih uredila ♥♥♥ Svidja mi se sve .. ♥

    ОдговориИзбриши