expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 3. 2015.

Styling in Suite #131 - Sta sve treba imati u svom ormaru (2)

Hellou narode! xD
Kako ste mi danaas?
Mozda se secate da sam pocela da pisem Sta sve treba imati usvom ormaru i odjednom stala xD
E sada sam dolucila da nastavim to...
Bio je jedan post i tu su bile torbice (pogledajte post klikom OVDE),tako da ako niste videle post do sada,niste previse propustili hah :D
Danas sam odabrala farmerke i evo koji treba imati :) :


Tu su 4 pari farmerki,koje mozete najlakse uklopiti i  ako zelite da nosite farmerke,za njih cete se odluciti u vecini slucajeva :)

1. Farmerke

Distressed Black Trousers / Fallen Angel / 6 sd
Ove farmerke su za sd,ali nisu preteranos skupe,a jako lepe :)
Jedno vreme ih nisam skidala,ali sada nisam zainteresovana za farmerke uopste xD

2. Farmerke

Black Zip Jeans / Basics / 55 sc
Imate iste ovakve i bele,ali ja sam stavila crne posto sam njih prvo nasla u ormaru.
Jako su lepe i uz sve se slazu :D

3.Farmerke

Streatch Jeand / Bonjour Bizou / 50 sc
Mislim da veca vecina imaju ove farmerke,zar ne?
Meni su najsavrsenije koje postoje od prvog trenutka kad sam ih ugledala u Starplazi *-*

4. Farmerke 

Armanda 2nd Skin trousers / Miss Sixty / 14sd
I ove su za sd,nije ni 14 sd nesto mnogo,ali za mene je previse xD
Ja sma ih sebi poslala sa laznjaka :)
Ove farmerke su idealne za svaku priliku *.*

Nadam se da vam se svidja post :)

Imate li mozda jos neke da dodate?
Komentarisite! ♥♥♥



6 коментара:

  1. MinaBabyBaby19.3.15. 20:33

    Ja se secam tog posta(iako nema linka) i drago mi je sto si odlucila da nastavis! Imam 3 para sto si navela. Ove prve su odvratne. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.3.15. 21:28

    Imam i ja tri para ovih ali da slazem se sa Minom prve su nekako cuuudne i ne volim ih !!Pa divan post ^-^Jedva cekam sledeci post !
    SidnyMedison2

    Si

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.3.15. 21:43

    Post je super,prve mi se nekako nesvidjaju :/,a ostale su sasvim ok,ove trece su mi savrsene,njima nema ravnih.Njih trenutno nosim,i nosila sam ih juce ,prekljuce,nakljuce..........:) Mozda od 356 dana u godini ja ih ne nosim 56 puta.
    Mislim da ih svako treba imati u ormaru.Nisam 100% sigurna,ali mislim da se one vise nemogu naci u starplazi.Sto se4 tice zadnjih farmerki,ja imam
    slicne,ne nosim ih uopste jer sam na njih totalno zaboravila. :) Inace sto se tice predzadnjih farmerica imam bele......to je to,napokon XD

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  4. Objavite na blog da su došli
    novi Stardesign Fashion predmeti.
    -hanatopkitty

    ОдговориИзбриши
  5. Farmerke su prelepee! *_*
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши