expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 3. 2015.

Mother's Day makeup - Makeup sa Nathalie #127

Hello dollies!

Imam lepu vest za vas; sutra Mici menja izgled bloga! Jeej! :D
Konacno, i mi da izadjemo iz bozicnog raspolozenja! xD
Samo da vas podstim da ako imate zelju, mozete je napisati  OVDE i komentarisite roman OVDE jer inace nece biti nastavka u ponedeljak.
No, da ne duzim, idemo na nasu temu!
Jedna devojka je trazila makeup za 8. mart, dan zena, pa sam ja resila da joj tu zelju ispunim.
Pre nego sto to uradim, precrtacu je sa liste zelja naseg bloga:
 
makeup - prolece
makeup - 8. mart
makeup - Selena Gomez
makeup - Ariana Grande
makeup - Peyton List
makeup - Madison Beer
makeover - NiceLory12
makeover - KittySarah1122
makeover - slatka-.-
makeover - DivaKata
makeover - Mini-Maus.
makeover - MinaBabyBaby
makeover - AnaMarijaStar2
makeover - ladyvalerija15
makeover - elejotela
 makeover - teamala2012
makeover - nicole321cool2
makeover - NellaDancer
 
Sada, kada smo skinuli prvu stvar sa liste, krenucemo sa makeupom.
 
 Devojka je trazila da bude jednostavan i da je lak za napraviti, pa pocnimo!

Ovaj look vrti se oko ajlajnera i usana, pa cemo poceti ajlajnerom. Nanesite crni ajlajner na gornju liniju oka, kao na slici.
 
Stavite samo maskaru za duzinu, jer maskara za volumen moze sakriti ajlajner i onda on nece doci do izrazaja.

Stavite beli ajlajner u unutrasnje uglove ociju.

Stavite roze senku na kapke, kao na slici. Koristimo roze jer je roze boja koja komplimentuje bordo, koju cemo staviti na usne.

Bordo i roze se komplimentarne boje, pa stavite bordo karmin i nesto sjaja preko.
 
I, to je to!

Nadam se da vam se makeup dopada!

Kako vam se cini?
Probacete?
:)
15 poena

3 коментара:

  1. Meni se bas svida, jedino mi oblik usana i jos istaknuti ne pase previse i nije bas zenstven. :) Ostatak je uzasno jednostavan, al lijepo izgleda

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se Make-up veoma dopada...Oblik usta mi se bas i ne svidja, a ja inace vise volim mat usta...♥
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9.3.15. 18:00

    Make-up mi je prekrasan, a i nije nesto kompliciran, i mislim imam sve u salonu, tako da taman.:)♥ Jako lijepo izgleda, a usta su mi mozda malo preizrazena.
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши