expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 3. 2015.

Makeoveri - elejotela, Mini-Maus., NellaDancer

Hello dollies!

I, evo, radim na romanu, mada mi se uopste ne svidja. Nisam to htela ovako, ali sta je, tu je.
I da, pre nego sto krenemo, samo zelim da kazem da se ne secam kad je blog bolje izgledao i da je Milica nadmasila sebe. Stvarno izgleda vrhunski, svaka ti cast, ovako da ostane zauvek xD
Sada idemo na ansu temu.
Pa, posto malo zabusavam sa romanom resila sam da napravim pauzu i da ispunim 3 zelje. Ovaj post bice makeoveri od elejotele, NelleDancer i Line, a ostale devojke, ne brinite se - i vi cete deobiti makeover, ali pocinjemo s njima.

makeup - prolece
makeup - 8. mart
makeup - Selena Gomez
makeup - Ariana Grande
makeup - Peyton List
makeup - Madison Beer
makeover - NiceLory12
makeover - KittySarah1122
makeover - slatka-.-
makeover - DivaKata
makeover - Mini-Maus.
makeover - MinaBabyBaby
makeover - AnaMarijaStar2
makeover - ladyvalerija15
makeover - elejotela
 makeover - teamala2012
makeover - nicole321cool2
makeover - Directioner9895
makeover - NellaDancer
 
I samo zelim da vam kazem da od sada je linija za zelje zatvorena. Vise ne ispunjavam zelje. Mozete ih pisati ali nece biti ispunjene, a ova lista gore ce biti ispunjena do poslednje.
Nemojte vise pisati zelje.

Pa, idemo na makeovere!

-elejotela-

#Outfit
Levo pre, desno posle preobrazaja!
Dakle, nejn outfit je bio sasvim okej, korektno. Sve je lepo uklopljeno i ja bih samo izbacila cvece na glavi. Plavi sako je tu da malo ozivi outfit i to si majstorski izvela.
Moj outfit je nesto drugaciji. Ja sam uklopila crnu ogrlicu uz cipele i torbu, i dodala sam sivkastoljubicasti dzemper i roze pantalone koje savrseno idu uz crno. AKo ne zelite njih, probajte bele pantalone ili farmerke.

#Makeup

Njen makeup je bio prilicno jednostavan, takav da ide uz sve. Ja sam tu dodala malo boje uradivsi plavi smokey eyes i crvene usne. Mislim da ovaj makeup jednostavno dovodi tvoje lice do izrazaja i jednostavno mislim da ti mnogo vise lezi. Inace, levo je pre, a desno posle makeovera.

-Mini-Maus.-
#Outfit

Levo je njen outfit, desno je moj. Ova marama mi je top! Mnogo mi se svidja. Uklopila sma je uz crnu suknju i majicu sa dugim rukavima, bele cipele i plavu torbicu. Lina je imala previse odece i bilo je tesko za odluciti se xD Ovo je jednostavan outfit i msilim da lezi uz njenu svetlu kozu i kosu, mada tek sad primecjem da bi mozda bolje bile crne cipele, ali sta je tu je.

#Makeup 

Lina je ovde istakla oci, a ja sam definiciju primela usnama. Za oci, samo sma stavila malo ajlajnera i trepavica, dok sam usne iznela tamin berry karminom. Jako mi se dopada mada bi mogla da zadrzi ovu plavu kosu, jer joj bolje ide od ove, ne znam sta mi bi...

-NellaDancer-
#Outfit
 
Ova devojka je imala jako malo odece! Ipak, potrudila sam se i uspela sam da izvedem nesto. Ove BASIC bele pantalone su mi nepogresive, pa su bile neizostavne i ovde. Obozavam kako torbica ide uz maramu, a ove cipele su mi takodje jako lepe. I, za kraj, trebalo mi je nesto neupadljivo pa je ova majica dobro obavila posao.

#Makeup

Imala je jako malo sminke, pa sam se ja potrudila da to bude najbolje moguce! Napravila sma jednostavan crni smokey eyes i upotpunila ga roze karminom! Ja sam zadovoljna, s obzirom na kolicinu sminke.

I, to je to!
Gotove smo ovde!
Nadam se da su devojke zadovoljne!
Jos makeovera stize uskoro!
Koji outfit, a koji makeup vam je najbolji? ;)
15 poena
(VRH novi izgled bloga *Q*)

5 коментара:

  1. Анониман8.3.15. 07:20

    Hvala na makeoveru!

    NellaDancer

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман8.3.15. 08:21

    Najvise mi se svidja kako si uredila elejotelu :) ♥♥Mada,i ostali su lepi.I mene je odusevio novi izgled,prelep je *Q* Jedva cekam moj makeover ♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Vrhunski Makeover-i. Kako bih volela da mogu i ja da naučim da ovako našminkma svoju lutku. P.S. Hvala ti. Stvarno sam se baš potrudila oko novog izgleda i drago mi je da si dopada. :)
    -MiciRainbow2

    ОдговориИзбриши
  4. Meni se outfiti i Makeover-i bas dopadaju...Najvise mi se svidja kako si uredila elejotelu...♥Igled bloga je prekrasan!
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo dobro sminkas *o* Kada ces mene preurediti?
    slatka-.-

    ОдговориИзбриши