expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 3. 2015.

5 Prvoaprilskih Sala Koje Mozete Isprobati!

Hello dollies!!!

Pogledajte najnoviji nastavak OVDE!
Izvinite sto nema posta 4 dana :/ 
Nemam bas inspiracije u zadnje vreme. Puno sam razmisljala sta da napisem i dosla sma na jednu (po meni) zanimljivu ideju.
Ovaj post ce biti 5 prvoaprilskih sala koje mozete korisziti da zezate lutke na stardoll-u preko chat-a.
Pre nego sto krenemo zelim samo da vam napomenem par stvari. Sve sale koje cu staviti dole su smesne, ali nikoga nec epovrediti, niti uvrediti. Ako ih malo izmenite i uspete da povredite nekoga, NEMATE PRAVO da mene krivite za to. Jos nesto. Neke su smesne samo kad osoba shvati da se salite, jer mogu uplasiti ljude oko vas. Zato, nakon sto kazete salu, RECITE da se salite ili kazite 'Aprililili'. :)
Okej, sada, hajde da pocnemo! :D

1# Sala - Haker
Da biste izvele ovu salu, u chat devojke prekopirajte ovo:
Moram te upozoriti! U velikoj si opasnosti! Jedna devojka planira veliki hakerski zalas na tebe i sve tvoje prijatelje! Svi cete biti hakovani do kraja dana! Ne smes ovo reci nikome niti upozoriti nikoga, jer ce ona saznati i moze nam svasta uraditi... Nema ti spasa, ona je iskusni haker! Oprosti se od profila dok ga jos imas...

Devojka ce se garantovano uspaniciti, samo ne zaboravite da joj kazete da se slaite jer ce te je prestraviti xD

2#Sala - Blago
Ovo je jako jednostavno, trebace vam samo malo maste. Da biste je izveli, izmislite neke glupe koordinate i dajte ih devojci, a zatim i nagradu koju ce tamo naci. Na primer, posaljete lutki ovako nesto:
Boze! Upravo sam nasla 1000 stardolara :o Mora da je greska, pozuri i ti uzmi ih pre nego sto je kasno!
Idi na Chat & Friends i onda na Pozovo Prijatelje! Sidji dole, klikni na medu i idi u apartman i videces 1000 sd :O Pozuri dok ne isprave!!!

Nadjite neki zabaceni deo stardoll-a, gde malo ljudi ulazi i recite joj da je tamo. Ona ce reci 'Ne vidim!', a vi onda mozete da kazete da ste se salile :)

3# Sala - Jezik
Ovo je jako jednostavno. Sve sto treba da uradite jested a odete ne Google Translate ili kliknete OVDE, zatim odaberete neki ludacki jezik. Nemojte klasicne, kao nemacki ili francuski. Probajte arapski, ili turski, ili japanski,  budite malo mastovite. Napisite nesto na tom jeziku i posaljite ga osobi na chatu. Ona
nece imati pojma sta pricate a vi cete plakati od smeha x'D Primer:
Hi! อะไรขึ้น?
 Getur þú lánar mér járn?Kangakanani onazo uphudingi?
 ਮੈਂ ਤੁਹਾਨੂੰ ਪਿਆਰ ਕਰਦਾ ਹਾਂ.
 4# Sala - Prijatelj
Ovo mozete uraditi samo ako se ss ili royality, jer u suprotnom nece biti bas uverljivo :/ Ako se ss/roy, sve sto sada treba da uradite je da posaljete ovako nesto osobi sa kojom se slaite na chat-u:

Cestitam! Ti si moj jubilarni 100. prijatelj! mnogo te volim! Hvala ti sto si ovde! Jako mi puno znacis i kako bih ti to dokazao/la, stavio/la sam ti na bazar 3 kose sa sc, kao znak moje ljubavi i prijateljstva! Nadam se da ti se svidjaju i da ces ih nositi! Hvala ti jos jednom!

Osoba ce misliti da ste cudni, pa brzo kazite da se salite :D

5# Sala - "Ljubav"
Samo nadjite osobu suprotnog pola i napisite joj nesto ovako:

Stvarno nemam nameru da zvucim nasrtljivo, ali mi se stvarno mnogo, mnogo, mnogo svidjas. Mogu cak reci da sma zaljubljen/a u tebe. Jednostavno, ima nesto u tvojim ocima sto me tera da utonem u njih i pozelim da se nikad ne probudim...  Da li bi me ucinio/la najsrecnijom/jim deckom/devojkom na svetu i postao/la moj/a devojka/decko? Volim te...

Osoba ce se izbezumiti i mislice da ste ludak/ca, pa se brzo nasjmejte i recite da se salite xD

I, to bi bilo to za ovaj post!
Koja vam se sala najbolja?
Probacete?
Komentarisite! (15 poena)

7 коментара:

  1. Анониман29.3.15. 23:33

    Hahahahaha sve sale su super ;) Sigurno cu ih isprobati :) Supp post :D

    -kiki10sniley

    ОдговориИзбриши
  2. Sve sale su odlicnee:D
    Ja cu sigurno isprobati ovu #4 jer je prepre smijesna :'D
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  3. Probacu neke. :D
    Inace,meni je 1.aprila rodjedaaan :'3 ♥
    -facnyM.M.

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Sve su šale zanimljive i sigurno ću neke isprobati :D
    IvonaX

    ОдговориИзбриши
  5. HAHAHA sve su super,sve cu ih iskoristiti :'D Najbolja je ova sa hakericom :'3

    # leontinastuff

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман18.4.15. 11:45

    Uspelo mi je!
    - AnaMarijaStar2

    ОдговориИзбриши