expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9. 3. 2015.

Makeoveri - KittySarah1122 i NiceLory12

Hello dollies!

Jako depresivand an za mene, mada ne znam zasto!
Mada, jesam uspela da danas objavim nastavak romana OVDE, pa ga obavezno procitajte i komentarisite!
I, danas za vas imam jos 2 makeovera, pa hajde da pocnemo sa njima. :)

-NiceLory12-

#Makeup
Dakle, ona je nosila plavu StarDeeign kosu, a ja sam joj napravila jednostavni roze-crni smokey eyes i taman rep sa strane. Jako mi se dopada i mislim da je makeup jako lep i jednostavan i da joj jednostavno mnogo bolje stoji nego prethodni. ♥
#Outfit

Levo je stari outfit, a desno je kako sam je ja obukla. Meni je ova haljina preprepreprelepa, sa belim dzemperom koji je fantastican. Upotpunila sam kombinacijom braon Khloe cizmama i torbicom. Outfit mi se mnogo svidja! Nosila bih ga, ali nemam cizme. Moracu ih pokusati naci na bazaru.

-KittySarah1122-

#Makeup

Levo pre, desmo posle. Malo sam joj potamnila kosu, i uradila ovaj smokey eyes na koji sam ponosna. Jednostavno, mislim da sminka i kosa koje sam joj ja namestila bolje stoje njenoj lutki i da bolje idu uz njenu boju koze i oblik lica.

#Outfit

Outfit sa leve strane je njen i mogu reci da je vrhunski! Svaka cast! Imas odlican stil i sve si savrseno uklopila. Tvoj outfit mi se mnogo dopada, i bilo je tesko naci nesto priblizno dobro njemu, i to je razlog iz kog ja nisam uspela xD Inace, stvarno svaka cast za ovaj outfit, odlican je.

I, to bi bilo to za ova post!
Kako vam se dopadaju makeoveri?
oju devojku sam po vasem misljenju bolje sredila?
Obavezno komentarisite roman! ♥
15 poena

2 коментара:

  1. Анониман9.3.15. 16:59

    Outft je prelep :D I makeup mi se jako svidja ♥ Hvala na pohvalama ♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Prelep make up i outfit. :D
    sandrin-kutak.blogspot.com
    (bivsa vlasnica:
    sandrasani1)

    ОдговориИзбриши