expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 3. 2015.

School Makeup - Upgraded Version - Makeup sa Nathalue #132

Hello dollies!

Imam slike za jos jedan makeup, napisacu post pa cu ga verovatno izbaciti veceras ali onda sutra nema posta (verovatno), jer jako zabusavam sa romanom!
Ovako, ovo NEMA veze sa stardoll-om, tako da ako vas ne zanima, NEMOJTE CITATI & nemojte hejtovati. :)

Moja rubrika ovde je makeup i zato smatram da je veoma vazno da ja sa vama malo popricam o sminkanju za skolu. I da, ZNAM da sam ovo vec pisala pre oko godinu dana, ali tada sam bila GLUPA. Mislim, koristila sam TECNI PUDER. To je trajalo samo oko mesec dana, ta puder-faza i onda sma se vratila na normalno, ali dok je faza bila u toku ja sma napisala taj post. Tako da ne zelim da mislite da  to radim, jer sam to pisala u SESTOM RAZREDU i to ne radim vec vise od godinu i po dana.

Dakle, ako vas ne zanima, nemojte citati, ali ja cu napisati zato sto je ovo jako vazno. I da, pre nego sto vam pokazem MOJ trenutni makeup koji obavljam za skolu, hajde da malo prodiskutujemo o sminkanju za skolu.

Sminkanje za skolu? Da!

Ako se sminkate mozete da prikrijete crvenilo, podocnjake, bubuljice i mitisere. Mozete imati divne sjajne usne ili neverovatno lepe i guste trepavice. Uvek cete izgledati prelepo i svi ce se okretati za vama. Izgledacete kao da vodite racuna o sebi i kao da puno ulazete u svoj izgled, sto vam moze osigurati pratioca za maturu pre ostalih devojaka. Plus, popravljanje sjaja za usne u WC-u je savrsen izgovor za prolazak pored ucionice drugarice ili simpe koja nije u vasem odeljenju. ;)

Sminkanje za skolu? Ne!

Mozete vrlo lako preterati i izgledati smesno umesto lepo, samim tim postati predmet ismevanja. Ako niste spremne za cas, nemate domaci, zaboravile ste nesto od potrebnog pribora ili niste naucile nesto sot je trebalo, nastavnik moze dodatno da se iznervira kad vidi sminku na licu ("Nemas vremena da ucis a imas vremena da se sminkas!", zvuci poznato, hah?) Moze se razliti ako se znojite ili ako se rasplacete ili ako prospete nesto po sebi, i to je prava katastrofa.

Dobro procitajte sve gore i razmislite. Ako ste se do sada sminkale i zadovoljne ste s tim, odlicno. Ako ste resile da pocnete da se sminkate, evo ispod mozete procitati moja top 3 saveta kako poceti.

1#Nemojte nikad odjednom resiti da pocnete da se sminkate i doci kompletno nasminkane, jer ce biti taako ocigledno i mogu poceti da vas zadirkuju. Umesto toga, napravite mali uvod. Na primer, prve nedelje nosite samo BB kremu. Sledece nedelje, dodajte i maskaru, pa nosite maskaru i BB kremu. I onda, trece nedelje, dodajte sjaj, i tek tad mozete poceti sa svakidasnjom upotrebom sva tri proizvoda.

2#Nemojte se sminkati danima kad imate velike testove ili ispitivanja. Razlog pise gore.

3#Pokusajte da se klonite neceg upadljivog i mnogo teskog na kozi. Bice ocigledno, a i nije lako za nosenje.

-My School Makeup Routine-
Hajde da porpicamo o mojoj rutini za skolu!
Dakle, sada mi je dovoljan SAMO lep ten. Ni sjajne usne, ni maskara, ni popiunjene obrve, nista od toga mi ne treba, dovoljan mi je samo perfektan ten. 
Dugo sma trazila proizvod koji ce mi dati cistu kozu bez toga da izgledam kao torta. I na kraju sam uspela.

Ovo se zove Eveline BB Cream i mozete je naci u Lilly radnjama po ceni od oko 500 din (nije bas toliko, lupila sam, tako nesto), i men je mnogo bolja i od Maybeline, i od Garnier, i Essence BB krema. Ova marka nije bas toliko poznata ali je ova krema MNOGO bolja. Proizvodi se u (ja mislim) Francuskoj, i odlicna je! U Srbiji dolazi u dve boje, Light i Dark, a koja ste boja odredicete po boji kose xD Ja sam plava, pa meni odgovara ova svetla. Ako imate ridju ili plavu kosu, ili svetlo smedju, ova ce vam odgovarati. Ako vam je kosa tamna, crna ili tamnobraon, onda ce vama odgovarati Dark. Evo kako izgledaju obe:

Definitivno ih probajte ako zelite da imate lepu kozu. Sad cu vam procitati sta pise na kutiji, sta sve ova krema radi:
-dugo traje i matira kozu
-izjednacuje kozu
-ispravlja sve nesavrsenosti i prekriva ih
-hidrira kozu u isto vreme tokom 24h
-koza je glatka i nezna
-uklanja tragove umora
ima SPF 15 i stiti kozu od UVA zracenja

Stvarno je odlicna! Obavezno je probajte.
Ako vam treba malo dodatne pomoci, preporucujem vam AURA Correct me! korektore. Stvarno su odlicni.
 

Nanosenje lici na sjaj za usne, ali se u stvari jako lepo prekrivaju.

I, jos samo jedna stvar, bez koje ovo ne moze da rpodje!

Ta- daaa!
*-*
Moj omiljeni je Hydrate (svetloplavo-roze), a takodje OBAVEZNO probajte Labello Lip Butter i EOS lip balm! Odlicni su! Posebno volimLabello Lip Butter od borovnice i maline, a EOS-e od jagode, nara i mandarine, dok je mint grozan. Nemojte da probate mint!

To bi bilo sve za ovaj post. Kasnije mozda objavim jos jedan stardoll makeup.
Nadam se da vam se post dopao i da cete probati nesto od ovoga ako vec niste.
Da li se vi sminkate?
Sta koristitie? :)
15 poena

12 коментара:

  1. Ja se ne sminkam uopce, ali imala sam tu BB kremu (tj. probicu od nje, dobila sam u nekoj parfumeriji) te sam je probala par puta (dok nisam potrošila probicu) i stvarno je odlična. Ja sam crna no imam svijetlu kožu tako da mi paše ona za plavokose XD #plavusaiznutra
    Baby Lipsa imam tri, Peach Kiss, Pink Punch i Mint Fresh. Najdraži mi je Mint Fresh (za školu), pa nakon njega Peach Kiss za van.

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se post veoma svidja....Inace, ja se ne sminkam uopste...♥ Kada ce biti i da li ce biti rezultata sa Make up takmicenja? ♥
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман22.3.15. 20:45

      Ti zaista negledas...Make up takmicenje je zatvoreno.Inace, Natalija, lep post.

      Избриши
  3. Meni se post veoma svidja....Inace, ja se ne sminkam uopste...♥ Kada ce biti i da li ce biti rezultata sa Make up takmicenja? ♥
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21.3.15. 12:03

    ovaj post mi se jako sviđa! Problem je što ja nemam ni trunke šminke,a ni ne smijemo je šminkat za školu -.-''

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман21.3.15. 13:25

    Natalija♥, ovo je divan post. Imaš lepu inspiraciju i nema ti mjere. Nitko ti nije ni do koljena! Istina, malo si stroga pri ocenjivanju na natjecanju iz make up-a, ali si stvarno odlična... Nemoj mi se zameriti što sam napisala da si malo stroga♥ :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман21.3.15. 15:34

    Post je predivan,iako nema veze sa stardolom :) ,imam tek 11 godina tako da se jos uvek necu sminkati,ideje su ti odlicne i stvarno imas dara.Bravo!Sve cestitke od mene :D

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  7. Super post...Ja isto vodim blog o sminci...Otvorila sam ga pre nekoliko nedelja....Paa..ako vam nije problem da ga posetite,zove se beauty-with-zeljana.blogspot.com :D

    ОдговориИзбриши
  8. Post je odličan. Ja se inače šminkam svakodnevno od pre godinu i po dana. Stavim malo korektora na podočnjake i na neke malo izraženije bubuljice i onda nanesem malo BB kreme i lepo je razmažem. Onda uzmem olovku sa obrve i samo ih malo popunim i na kraju samo dodam Baby Lips. Maskaru ne praktikujem u školi u slučaju da se rasplačem i ona ipak nije baš idealna za trepavice jer ih isušuje. Pa je stavljam samo u posebnim prilikama. :)

    -MiciRainbow2

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман22.3.15. 18:46

    Bezveze je -.- Pa ovo je Stardoll blog bože!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Khm,UPRAVO JE (NA POCETKU REKLA) DA OVO NIJE POST O STARDOLLU I ZATO NE HEJTAJTE!!! AKO VAM SE NE SVIDJA,NE CITAJTE... -.-"

      Избриши
  10. Анониман24.3.15. 17:36

    Ja se inače uopće ne šminkam za školu niti ovako, samo labelo, iste ove Baby lips i imam sve koji su na slici, obožavam ih.♥ Predobri su, a meni je najbolji Mint Fresh.♥♥♥ EOS sam vidla i baš su mi zakon, ali neznam gdje ima za kupiti u Hrvatskog, a inace su mi bas slatki, a za opve treće nisam ni cula.xD
    Inace okej post.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши