expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11. 3. 2015.

Makeoveri - nicole321cool2 i DivaKata


Hello dollies!

Dakle, jako sam nervozna iz nikome poznatog razloga...
Da ne duzim, hajde da predjemo na nasu temu!
Dakle, za danas imam za vas jos dva makeovera i mozda, ako stignem, kasnije objavim jedan makeup. ♥
U ovom postu, sredicu DivaKata i nicole321cool2.
Dakle, idemo da skinemo dva makeovera sa liste cekanja i da sredimo obe devojke :)
 
makeup - Selena Gomez
makeup - Ariana Grande
makeup - Peyton List
makeup - Madison Beer
makeover - MinaBabyBaby
makeover - AnaMarijaStar2
 makeover - teamala2012
makeover - Directioner9895
 
To je lista svega sto mi je ostalo da uradim.
Pa, hajde da pocnemo! ♥

-nicole321cool2-

#Makeup
 
Kosa koju nosis nikako ti ne odgovara jer cini tvoje lice da izgleda spljosteno. Predlazem ti podignutu kosu sa pramenovima koje ispadaju, koji ce oiviciti tvoje lice i dati mu lepsi i zenstveniji olbik. Mada si makeup odlicno uradila. Ipak, ja sma ga malo promenila i uklopila boja koze-braon smokey eyes uz crveni kamin i malo maskare, tako da mislim da izgledas odlicno! ♥

#Outfit

Levo je njeno, desno je kako sam je ja uredila. Iskreno, mislim da ti monotoni utfiti i ne pristaju bas najbolje. Da, sve je uklopljeno pravilno i nema gresaka, sem sto si stavila bez uz belo (ove dve boje se ne slazu jer pored bele bez izgleda prljavo), ali ja mislim da tebi treba malo boje. A ja sam to uradila superjednostavno - uzela sam par farmerki i kosulju od akademije, i preko sam dodala torbu od akademije i sako, takodje od akademije. Po mom misljenju, outfit je fantastican i uopste nije skup za non-ss lutke. ♥

-DivaKata-
 
#Makeup

Bas mi se i ne deopad aboja tvoje kose :/ Mislim da ti mnogo bolje stoji ova tamnija. Ja sma uradila jednostavan plab+vo-zeleni smokey eyes i stavila kiku sa strane. Mislim da ovako izgledas mnogo svezije i lepse i nekako mi se jako dopada kako ti stoji pletenica sa strane. I moram da pohvalim venac koji si koristila kao trakicu za kosu, zaista originalno i mastovito! ♥ :D

#Outfit

Okej, levo je njen, a desno je moj outfit. Zaista si obavila odlican posao! Mnogo mi se dopada tvoj outfit. Jako je lep i sve stvari su uklopljene sa mnogo mere i ukusa. Svaka cast! Sto se tice mog outfita, ja sam se malo igzaa sa printovima i bojama. Tu je roze BASIC majica uz belu jaknu koja mi je prelepa, ali ne kapiram rukave o.O Tu sam uklopila i ovu maramu koju komplimentiraju cipele, a ona zajedno sa cipelama komplimentira torbu. I, naravno, osvezila sma malo outfit vojnickim pantalonama. :)

I, to bi bilo to!
Kako vam se dopada?
Zadovoljne?
koju sma po vasem misljenju bolje uredila?

5 коментара:

  1. Анониман11.3.15. 16:16

    Hvala što si me uredila!
    Sviđa mi se kako si našminkala i kako si našminkala DivaKata!
    Outfit mi se sviđa i pokušati ću ga napraviti!


    -nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11.3.15. 17:07

    prvo hvala ti sto si me uredila.♥ Slozila bi se s tobom za nicolino lice i kosu, punđa bolje izgleda, no ako nije ss ima i drukcijih podugnutih kosa.:)♥
    Ovaj outfit koji si meni napravila mi se iskreno ne svida previse jer ne mislim da se zelena i roza slazu bas, no to je samo moje misljenje.:)♥
    Kod make-up mi je molo ovo smede cudno, no lijep je, inace hvala na svim povalama.♥♥
    -DivaKata♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман11.3.15. 21:19

    Meni se iskreno svidja kako si obe uredila.Ali prema mom ukusu make-up od nicole321cool2 mi je lepsi kao i oufit od DivaKate.Sve u svemu obe si uredila fantasticno.:)

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман11.3.15. 21:20

    Meni se iskreno svidja kako si obe uredila.Ali prema mom ukusu make-up od nicole321cool2 mi je lepsi kao i oufit od DivaKate.Sve u svemu obe si uredila fantasticno.:)

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  5. Meni se vise svidja outfit od DivaKate,jer mislim da se bas ne slazu lepo roze i zeleno,ali to je samo moje misljenje.

    ОдговориИзбриши