expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 1. 2014.

Uredjivanje i saveti - MissBadGirlxx

Sledeca je:
MissBadGirlxx
Evo kako je pre izgledala:
A evo kako posle:
Masna za kosu - Evil Panda - 4sd
Tunika/Haljina: 50 sc - Mozete da je kupite , ako 
odete kod MissBadGirlxx u apartman i nadjete
tuniku , kliknete na nju , pa na korpu i kupite. :)
Farmerke/Hlace: Stardesing - dizajnirane ♥
Starke - 0sc - Svi ih imamo ♥
Savet: Tebi jednostavno stoji pank stil. Patike ili starke , 
neke farmerke , i neka tunika , ili neka majca sa nekim supp natpisom. :D

A sada MAKE UP! ♥

Evo kako je pre izgledala. Vec je bila predivna. ♥
A evo kad sam je ja sredila:
Lepsa je bila pre , zato sto ja nisam stavila
trepavice!
Savet: Ti si jednostavno vrlo prirodna devojka , i nemoj koristiti previse
velikih trepavice i nakita , preferiraj samo maskaru , karmin i neku senku! ♥
Nesto jednostavno! ♥
Sminku koju sam koristila:
1. Senka za oci - siva - DOT - Academy 0sd
2. Karmin/Ruz - crven - DOT - Academy 0sd
3. Maskara - braon - DOT - Academy 0sd
4. Ajlajner - braon - DOT - 4sd

To je to. ♥

Nadam se da vam se svidja.
Ako vi zelite uredjivanje i sminkanje i savete , napisite na chat-u bloga , 
u komentaru , porukom na stardoll-u ( MiciRainbow2 ) ili porukom na
moju e-mail adresu: micirainbow2@gmail.com
OBAVEZNO:
Napisite kako se zovete na stardoll-u  ♥

By: MiciRainbow2






3 коментара: