expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 3. 2014.

Dizajniranje sa Natoma # 29 Maska :)

Hejjjj! 
Danas sam vam spremila post kako da napravite masku!
Maska je skoro stigla u stardesign
zbog karenvala :)
Nemam pojma sta je taj karneval,ali me ne interesuje! xD
Sve dok dobijamo poklone zbog toga ;)
Da se vratimo na dizajniranje xD
Masku koju sam napravila i nije bas nesto.
Laka je za pravljenje...
Meni se ne svidja bas,ali su mi neki trazili masku :)
Ne mogu da ih nabrajam jer se ne secam,a i ima ih vise :D
1.
Postavite dava velikaa kvadrata kao na slici :)
(ovo je jedini korak pri pravljenju)
2.
Onda masku postavite kao na slici :D
Da bi ''perije'' (xD) na slici bilo drugacije boje od maske :D
I na kraju cete dobiti ovakvu masku:
Nije nesto narucito ovaj post kao ni maska :/
Danas cu postaviti i kako se dizajnira neka kapica :D
Masku mozeta napraviti u svim bojama :)
-Komentarisite!
Voli vas vasa,

Нема коментара:

Постави коментар