expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 1. 2014.

Mala izmena oko Stardoll Trades # 19 0:)

Ja taman napisem sve za sedmu kolekciju i udjem na Stardoll i vidim da ima osma... Tako da se se ne cudite posto pise svuda sedam a sada izasla osma.... Kako sam glupa sledeci puta prvo idem na Stardoll... Kakva sam ja smota,nadam se da  se ne ljutite zbog toga... Izvinite stvarno nisam znala da je stigla,ali opet ne menja moje misljenje o trgovini,ali posto je ipak izasla stavicu sliku,ovako izgleda:
     Prelepo je zar ne?
Ali zapalo mi je za oko haljina koja je bila iz VOILE i jedne mindjuse koje smo svi dobijali besplatno ako uradimo neki zadatak i koje mozemo naci na Bazaru za sc  sada su za 9 sd!!! Da nisu preterali i vecinu stvari su premestili iz radnja koje vise ne postoje i koje se haljine mogu naci samo na bazaru( po 600 sd) uredu je sada jer su jeftinije,ali su uzete iz tudjih radnja :O
Da li vam se svidja ova kolekcija? I izvinite jos jednom zbog greske...
/\.../\
( = '.' =)
-(,,)-(,,)- Voli vas vasa,

Нема коментара:

Постави коментар