expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 1. 2014.

Stardoll Trades # 7 Voile






  

-VOILE-

Gore su vam neke slike trgovine VOILE! Volie je moja omiljena trgovina u celoj Starplazi tako da vas ocekuje dug post xD Voile ima stvari za neke svecane prilike,mozda je malo skupo,ali su stvari prepreprelepo!!! Obozavam da razgledam tu trgovinu i ne dosadi mi iako je posetim 10 puta dnnevno xD
Skoro je imala neka nova kolekcija,ali je bila vremenski ogranicena pa je nestala :( Zaboravila sam kako se zove,a mrzi me da proveravam

-Svidja mi se...-

-Jer ima puno lepih stvari;
-Nije mnogo skupo;
-Jer ima puno odece;
-Jer ima stvari kao sto su vencanice.. :)

-Ne svidja mi se...-

-Jer ima nekih bezveze stvari (ali sobzirom da ime puno lepih stvari one se ne primete) 

To je to o ovoj trgovini :)
Da li vam se svidja?
Komentarisite!
     

                                                                                                               

2 коментара: