expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 1. 2014.

O takmicenju THE VOTE ♥♥♥

Kao sto vidite danas smo slabo
pisale , ali ok. ♥
Ceo dan smisljam sta cu da vam pisem , i tako
otisla sam u natjecanja i setila se THE VOTE!!!!!!!!!

Svasta ima u vezi tog takmicenja , i
mnogo njih me je pitalo:
1. Zasto ja nmg da ucestvujem?
2. Zasto samo dobijam sc , a ne i poklone kao drugi?
3. Do kad traje takmicenje?
4. Ja ne znam kako da se obucem za temu?
5. Kako da ucestvujem u takmicenju???
6. Kako da glasam sa nekih drugih profila za sebe?
Itd...

Pa ovako , necu vam odgoviriti jedno po jedno pitanje ,
vec cu sve po redu...

THE VOTE je takmicenje koje je u pocetku bilo samo za
royalty clanove , ali kako je vreme prolazilo sada mogu
i ss clanovi da ucestvuju. Takmicenje je pocelo jos od pre
pola meseca - mesec , i jos traje. Svaki dan , nove teme.
Kojih se ne morate pridrzavati. U pocetku nije bas sve
bilo jasno , ali sada jeste. Dakle , teme se svaki dan menjaju.
Vi treba samo sto bolje da se obucete , tema je nevazna ,
i da odaberete neku super pozadinu/sobu i super efekat i
da slikate. I naravno da kliknete na gumb gte pise:
U THE VOTE , ili u ALBUM. Vi kliknete THE VOTE ♥
I automatski vasa slika se ubacuje u takmicenje. Sto se ranije
slikate , to bolje...
Sada o poklonima... Ako ste od sada poceli da glasate itd...
nece biti poklona , vec samo sc...
Ja igram od kad je igra pocela , i u pocetku je bilo poklona ,
ali kako vreme prolazi vise poklona nema.

Kolika je i sta je nagrada ako pobedim?
Nagrada za 1. mesto je ogromna , cak 50sd i zlatni trofej...
Dok je za 2. i 3. mesto nesto manje stardolara , ali ne znam
da li se dobijaju trofeji. Tako da ne ucestvujete za dzabe. ♥ ♥ ♥

Da li treba da se obucem kao sto je nazvana tema?
Kako god zelis , ako je tema razumna , poput IT GIRLS ,
ili All Purple ili All Yellow , npr. obuces se cela iz trgovine IT GIRLS ,
ako je tema All Purple , obuces se sva u ljubicastu boju , ako je
tema All Yellow , obuci se sva u zutu boju itd...
A ako nije , nesto glupo itd... Ne moras , samo se obuci lepo ,
odaberi lepu sobu i efekat slike i uslikaj se i ubaci sliku u THE VOTE ♥

Kako da vidim koje sam mesto bila proteklog dana?
Ides u THE VOTE , pa izaberes ono gde gledas ko je pobedio ,
pa nadjes gde pise ME!
I tu kliknes i vidis.
P.S ja se slikam svaki dan , i ne izadje mi bas svaki dan koje
sam mesto bila...

E sada , kako izgleda kad glasas i kako izgleda kako se puni
onaj poklon:

Vidite , kliknete na sliku , i pokaze vam koliko ima
glasova ko , i ko vodi. I pritom vam se puni ovo za poklon. :D
A sada kako izgleda kada se napuni poklon:

I kako izgleda kada se dobije nesto:

P.S obicno kad vam se duze puni , bice ili 10sc , 25sc ili
poklon. ♥♥♥

Jedino je glupo sto ne mogu svi da ucestvuju... :/

Bas dug post... xD
Nadam se da sam vam pomogla i da smo razjasnili sve oko
ovog takmicenja. Ako vas jos nesto zanima , sto sam
zaboravila da napisem , ili ako vam nesto nije jasno...
Pitajte ♥♥♥

Voli vas vasa ,
MiciRainbow2

P.S HVALA VAM NA 8000+ , BLIZIMO SE 10000+
♥ ♥ ♥ Nista bez vas ♥ ♥ ♥






2 коментара: