expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 1. 2014.

WTOS xD - Weird things on stardoll ♥♥♥

Hejjj , evo jos jedne
ne tako ceste rubrike. xD
Skraceni naziv je - WTOS xD
Pun naziv - Weird things on stardoll ♥
A u prevodu znaci: Cudne stvari na stardoll-u ♥

A sada , evo sta sam vam pripremila "CUDNO"
na stardoll-u , msm stv. je SD u poslednje vreme
"posandrcao" xD

Moje drugarice NataStarDoll101 i MinaBabyBaby , 
su videle nesto jako , jako cudno kada su usle na
Natjecaje , pa na Nacional CoverGirl Srbije...
Pogledajte:
Sta ce ova ruzna Albanka ovde , kada pise Srbija...
Ali nije jedina , evo jos jedne na 2. stranici:
Msm , ne verujem koliko je ovo glupo i providno.
Evo i sta sam ja provalila , da imaju ista imena , samo razlicite
 poslednje brojeve i 
zastava im je Albanija... Jeste da imaju skoro sve komentare u
knj. gostiju na Srpskom , ali one odgovaraju na Albanskom. 
Nije da mrzim Albance , ali oni su nasi najveci neprijatelji.
Msm nasoj zemlji Srbiji. I oni o nama pricaju ruzno na sd-u.
Bez razloga mi se jave na cavrljanju na Englskom i pocnu
da me vredjaju.
Malo izgleda kao namerno...
Msm , cudno , zar ne?
Ja msm da je ovo neka vrsta hakera , a vi? -.-"
Drugo nisu ni ss , ni royalty , jedna je 14 a druga 16 lvl.
Ne kapiram ali ok. :D

A sada jos nesto cudno sto je otkrila NataStarDoll01:
A to je da jos uvek postoji zemlja Jugoslavija u NCG , 
i postoje i tu pobednice iz drzava koje su nekad bile
zajedno u toj ujedinjenoj Jugoslaviji. To su: Hrvatska , 
Srbija , Crna Gora itd... :OOOO
Evo pogledajte:
P.S sta ce Argentina u Jugoslaviji , i sta ce Albanija u Jugoslaviji...

Nesto nije u redu sa Stradoll-om , ali to nije moj problem...

Jel vama cudno ovo?
-Komentarisite ♥

Voli vas vasa , 
MiciRainbow2

Srecna slava Sveti Jovan , svima koji slave. ♥

I kako vam je bio 1. dan u skoli posle ovog raspusta? ♥





11 коментара:

  1. Анониман20.1.14. 17:20

    Ovako prva stvar je da ovde barem na ovakvim blogovima koji su povezani za sd ne treba pricati o nacionalnosti, druga stvar iako su oni "vama" neprijatelji kome ste vi neprijatelji? Zasto se to ne zapitate vi ste unistili nasu zemlju i jos uvijek nas mrzite...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemam komentar.

      MiciRainbow2

      Избриши
    2. Анониман20.1.14. 22:34

      Molim? O cemu ti pricas i ko si ti? Molim te potpisi se da bar znam ko si,a ne anonimno -.-
      -NataStarDoll01

      Избриши
  2. ne shvatam zašto si napisala: ''Sta ce ova ruzna Albanka ovde , kada pise Srbija...'', kažeš to što je ružno. mogla si reći bez ovog ružna, ali ok. na drugoj strani evo i mene. :) dobar je post ali ta tvoja rečenica kvari taj deo posta.

    ОдговориИзбриши
  3. Ma nevazno.
    Pa i jeste , msm nije ruzna. Ali je antipaticna...

    MiciRainbow2

    ОдговориИзбриши
  4. Slazem se sa Mici jedna albanka nece nama biti NCG :ppp Stardoll me je ozbiljno naljutio

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Anja na podrsci.
      I mene je veoma naljutio.
      Nije u redu...

      MiciRainbow2

      Избриши
  5. Анониман23.1.14. 17:32

    Mislim da nikog ne bi trebale tako ponizavati i pisati WTF na blogu... jednostavno nije kulturno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam nikog vredjala kad sam napisala WTF! To je ono kao OMG! Napisala sam to zato sto se Jugoslavija "rascepala" 5-10 godina pre nego sto je stardoll napravljen , pa mi je cudno.

      MiciRainbow2

      Избриши
  6. Анониман24.1.14. 15:00

    Ja ne znam zasto govoris to neprijatelji kad vi Srbi stalno vrijeđate Hrvate i malo je glupo govorit o ''neprijateljima''.Ti govoriš kako vas vrijeđaju,a vi sami vrijeđate Hrvate.-.-

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши