expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 1. 2014.

Stardoll Trades # 6 Velvet Orchid

~ Velvet Orchid~

Prelepa radnja! Vecina stvari je za sd,ali ima nesto i za sc! Bila je pre pa su je opet vratili (mislim da je tako)

-Svidja mi se...-

 - Stvari u trgovini;
-Jer ima nesto i za sc;
-Jer stvari za sd nisu skupe,a i da je 20 sd to stvarno vredi 20 sd

-Ne svidja mi se...-

-Premalo stvari xD
-Jer  je nestala pa se ponovo vratila

To je to za ovu trgovinu,izvinite sto sam malo pisala o njoj,ali idem sada u selo pa sam morala da vam objavim nabrzaka. Necu biti tu sutra,ali u nedelju cu probati da nadoknadim
Komentarisite!
Najvise vas voli vasa,
 

2 коментара:

  1. Ne svidja mi se mnogo trgovina,ali eto..:D
    FunBibi123super

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман28.1.14. 19:56

      Postujem tvoje misljenje :D Ni meni nije bas nesto ali u odnosu na sve ostale o kojima sam pisala pre ove Velvet Orchid... Ova trgovina je najbolja xD
      -NataStarDoll01

      Избриши