expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 1. 2014.

Uredjivanje i saveti - Cloudi. ♥

Sada je na redu:

Evo kako je izgledala pre:


Vec si bila odlicno obucena. Vidi se da imas
stila. ♥♥♥

A evo kako sam te ja uredila:

Malo cudno zar ne? :D
Nekako je neobicno , npr. meni
to ne bi stojalo. :D
Ali tebi odlicno stoji. ♥♥♥

Savet: Tebi ne treba savet , odlicno se oblacis.
Evo neki savet: Ostani kakva jesi. ♥

Sta sam koristila:
1. Haljina - kratka - crno-siva - Pretty n' Love - 16sd
2. Farmerke/Hlace - Stardesign Fashion - Dizajnerka:
vdgfgfhfh - Platila je 10sd , ali ja msm da je ona otvorila drugi prof ,
nakupila sd , napravila farmerke/hlace i poslala sebi. Sto i ja radim. :D
Sto da trosim sd?! :D
3. Platformke - Cizme/Stikle - Crne - NELLY.com - 13sd

A sada MAKE UP ♥
Evo kako je pre izgledala:

Vec si bila lepaaa. ♥♥♥
Jednostavno nasminkana , ali nekako prelepa. ♥
Evo kako je posle izgledala:

Ne znam , nekako joj je lepse stojala duza kosa... ♥♥♥
P.S Moje misljenje. :D
Sminka koju sam koristila:

1. Olovka za oci - Tamno siva - DOT - 7sd
2. Maskara - Duga drska - Braon/Crna - DOT - 2sd
Inace kosta 4sd , verovatno ju je ona kupila kad je bilo 50%
popusta. ♥
3. Ruz/Karmin - Svetlo roze - DOT - Academy 0sc
Verovatno kosta 4-5sd u DOT trgovini ♥
4. Farba za pramenove - roze - DOREE - 3sd
Verovatno kosta 6sd , takodje verovatno ju je ona kupila
kad je bilo 50% popusta. :D
5. Senka za oci - roze/svetlo crvena - DOT - 0sc - Academy
6. Senka za oci - siva - DOT - Academy - 0sd
7. Rumenilo - roze/svetlo crveno - DOT - Academy 0sc

Svu sminku mozete pronaci u DOT trgovini. ♥
A farbu u DOREE trgovini. ♥

To bi bilo to. ♥

Nadam se da vam se svidja.
Ako vi zelite uredjivanje i sminkanje i savete , napisite na chat-u bloga ,
u komentaru , porukom na stardoll-u ( MiciRainbow2 ) ili porukom na
moju e-mail adresu: micirainbow2@gmail.com
OBAVEZNO:
Napisite kako se zovete na stardoll-u  ♥

By: MiciRainbow2









Нема коментара:

Постави коментар