expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 1. 2014.

Stardoll Trades # 10 PopShop :)))

-PopShop-

Prelepa trgovina! Ima puno stvari,skoro se otvorila! Najlepsa trgovina u dekoru! Dobro nije bas najlepsa ali tu je negde xD Kupila sam dosta toga u toj prodavnici. Ima dosta toga za sc,ali ima i nesto za sd. Nesto mi je sada dok sam gledala tu trgovinu privuklo paznju... Ne znam da li ste primetili ali na razlicitim stranama pise ovo:
-70' PopShop
-Scandinavia PopShop
-New York PopShop
-Tokyo PopShop
Da li ste i vi to primetili? :D  Na razlicitim stranicam arazliciti nazivi. Recimo Tokyo PopShop je vezano nesto za Japan itd. A evo i kako izgleda:
 
                                                                                                                                                                        

-Svidja mi se...-

-Jer ima dosta toga za sc;
-Ima puno stvari;
-Jer je prelep namestaj;
-Jer je novija trgovina

-Ne svidja mi se...-

-Jer je vecina stvari zamenjena (ako vam nije jasno pojasnicu vam)

To je to o PopShop trgovini! Objavljujem cesto postove,ali kad krene skola mocicu jedan ili dva najvise... :/
Cetvrti post za danas,nije lose xD Jos samo 60 i nesto trgovina i necu vam vise dosadjivati,nije mnogo hehehe xD Sad je bas kasno.. Pola sata do ponoci... Tako mi se spavaaa zZzZzZ Zaspacu na tastaturi xD Da se to ne bi desilo moram da prekinem sa pisanjem!
Komentarisite!
Laku noca vam zeli,
   

1 коментар: