expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 1. 2014.

Malo takmicenje ♥

Zdravo!Posto je pocela skola pomislila sam da bi trebalo da odrzim malo takmicenje dok je vikend.Ako hocete da ucestvujete mozete se prijaviti na stardoll-u u mojoj knjizi gostiju (zovem se IvaCoolCool).
Da bi pobedili morate odgovoriti na ova pitanja i poslati mi odgovore porukom sa gmaila ili porukom na stardoll-u:
1.Koja je jedna od mojih BFF (bilo koja)?________________
2.Iskreno,kad bi me videli na stardoll-u bez onog polja gde pise koji sam level i da li sam superstar,royaliti ili samo clan,da li bi mislili da sam superstar,royaliti ili clan?___________________
3.Koje drustvene mreze koristite sem stardoll-a?___________________
4.Koji je vas stil za oblacenje?__________________
5.Sta najvise volite da jedete (naravno,u stvarnom zivotu)?________________
6.Omiljena prodavnica na stardoll-u?________________
7.Omoljena boja?_______________
Nagrade su:
Farmerke,beli sorc i siva majca.
Voli vas vasa:


1 коментар:

  1. Prijava!
    Na stardoll-u se zovem FunBibi123super
    1.Koja je jedna od mojih BFF (bilo koja)?MinaBabyBaby 2.Iskreno,kad bi me videli na stardoll-u bez onog polja gde pise koji sam level i da li sam superstar,royaliti ili samo clan,da li bi mislili da sam superstar,royaliti ili clan?royality! 3.Koje drustvene mreze koristite sem stardoll-a?Facebook,Twitter,youtube... 4.Koji je vas stil za oblacenje?Elegantan,ponekad I sportski! 5.Sta najvise volite da jedete (naravno,u stvarnom zivotu)?Cokoladu xD 6.Omiljena prodavnica na stardoll-u?Killah 7.Omoljena boja?Zuta
    Eto!:)

    ОдговориИзбриши